eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Usyk Tetiana Borysivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Психологічні особливості мислення молодших школярів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Усик Тетяна Борисівна; Usyk Tetiana Borysivna; Кузікова Світлана Борисівна; Kuzikova Svitlana Borysivna
    Метою магістерської роботи є визначення складових мислення молодших школярів. Основними методами дослідження є аналіз, узагальнення, систематизація та інтерпретація наукових даних. Методами діагностики досліджуваного психологічного явища та пов’язаних з ним компонентів є стандартизовані методики: «Прості аналогії»; «Дослідження словесно-логічного мислення молодших школярів» (Е. Замбацявічене); «Виключення слів»; «Швидкість протікання мислення»; «Мисленнєві операції». В результаті проведеного теоретичного аналізу досліджень мислення молодших школярів, визначено, що мислення включає такі операції, як запам’ятовування, розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінку. Під впливом навчання в мисленні молодшого школяра змінюється співвідношення образних і понятійних, конкретних і абстрактних компонентів. Учні молодших класів застосовують переважно практично-дійовий і образно-мовний аналіз. В результаті проведення емпіричного дослідження за індивідуальними особливостями їх мисленнєвої діяльності, що виражені в рівнях розвитку операцій аналізу і синтезу, абстрагування і узагальнення, у співвідношеннях конкретно-образних і абстрактно-словесних компонентів, у гнучкості мислення - у більшості піддослідних дітей молодшого шкільного віку був виявлений середній рівень мислення, менший відсоток молодших школярів має високий рівень мислення, і небагато дітей молодшого шкільного віку низький рівень та рівень нижче середнього. Відповідно до результатів дослідження, була представлена корекційна програма розвитку мислення, спрямована на розвиток у молодших школярів в процесі комунікативної діяльності вищих функції: пам’яті, мислення, уваги, сприймання, уявлення.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук