Перегляд за Автор "Uriadnikova Anna Valentynivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ДПА з інформатики: аналіз завдань та методи їх розв’язування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Уряднікова Анна Валентинівна; Uriadnikova Anna Valentynivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychСьогодні для ефективної підготовки до іспиту з інформатики необхідно використовувати активні методи навчання. Це при тому, що структура і особливості екзаменаційної роботи постійно змінюються. Дев’ятикласник, який вибрав іспит з інформатики, при зустрічі з незапланованими змінами в змісті екзаменаційних завдань, повинен зуміти адаптуватися, перебудуватися і продуктивно скористатися предметними знаннями і вміннями. Проблема психологічної готовності учнів 9-го класу до здачі державних іспитів, в тому числі з інформатики, є досить актуальною. Це обумовлено тим, що, незалежно від характеру та успішності, сучасні школярі виявляються в стресовому стані через підвищеної тривожності. Подано приклад одного повного варіанту ДПА з інформатики для 9-х класів, який включає: завдання тестової форми №1-6 (тільки одна правильна відповідь), завдання тестової форми №7-10 (може бути від 2 до 5 правильних відповідей), завдання №11-12 на встановлення відповідності та завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму, практичне завдання, виконання якого передбачене за персональним комп’ютером, практичне завдання, виконання якого передбачає написання програмного коду. Описано розв’язання одного варіанту ДПА з інформатики для 9-х класів. Методично описано етапи розв’язування завдань і показані місця знаходження відповідей.Документ Комп’ютерне тестування як основа державної підсумкової атестації з інформатики(РВВ РДГУ, 2021-11) Уряднікова Анна Валентинівна; Uriadnikova Anna Valentynivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychАвторами розглянуто найбільш поширену сучасну форму контролю знань – комп’ютерне тестування. Зазначено відмінності тестування віз інших систем контролю знань. Показані переваги комп’ютерного тестування в державній підсумковій атестації з інформатики.Документ Підсумкова атестація з інформатики: аналіз завдань та методи їх розв’язування(2021-12) Уряднікова Анна Валентинівна; Uriadnikova Anna Valentynivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychКваліфікаційне дослідження присвячене розгляду проблеми сучасного стану та особливостям підсумкової атестації з закладах загальної середньої освіти. У першому розділі «Сучасний стан підсумкової атестації в закладах загальної середньої освіти» визначено місце контролю навчальних досягнень в освітньому процесі, охарактеризовано тестування як форму організації та здійснення контролю знань, уточнено особливості організації та проведення державної підсумкової атестації в ЗЗСО. У другому розділі «Особливості державної підсумкової атестації з інформатики» описано результати навчання у вимірах ДПА з інформатики учнів 5-9-х класів та методичні особливості їх досягнення, наведено приклади можливих завдань ДПА з інформатики для учнів 9-х класів, подані відповіді та методичні особливості виконання завдань з ДПА. Практичне значення дослідження полягає в готовності створеної збірки тестових завдань для проведення ДПА з інформатики.