eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tykhonova Alona"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Освітні веб-квести як засоби розвитку у молодших школярів інтересу до читання
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Тихонова Альона; Tykhonova Alona
    Статтю присвячено обґрунтуванню проблеми використання освітніх веб-квестів як засобів розвитку у молодших школярів інтересу до читання. У контексті розвитку нових освітніх технологій особливе місце займає веб-квест технологія, яка є засобом наближення учнів до реального життя і вирішення певних завдань в міжособистісному, освітньому спілкуванні і співпраці. У сучасному суспільстві, де молодші школярі часто надають перевагу цифровим розвагам, спостерігається зниження інтересу до традиційного читання. Веб-квести, які інтегрують елементи гри, є ефективним інструментом для повернення інтересу до літератури. Вони мотивують учнів до активного пошуку інформації, розвивають навички самостійного дослідження, критичного мислення і логіки, що робить процес навчання більш захопливим та допомагає учням краще засвоювати матеріал. У процесі виконання веб-квестів школярі вчаться працювати з різноманітними джерелами інформації, знаходити потрібні відомості та аналізувати їх, що особливо важливо для розвитку інформаційної грамотності молодших школярів. Вебквести дають можливість враховувати індивідуальні особливості кожного учня, надаючи можливість працювати у власному темпі та вибирати завдання відповідно до рівня підготовки й інтересів. Відтак, освітні веб-квести стають актуальним інструментом, який не тільки стимулює інтерес до читання, а й сприяє розвитку ключових навичок і компетентностей молодших школярів у сучасних умовах. Веб-квести можна використовувати для вивчення різних тем уроку чи закріплення матеріалу, як правило, учням подобається вчитися у такому форматі. Якщо учень зацікавлений, навчання буде ефективнішим, а знання будуть краще засвоєні. Найхарактернішою особливістю цього методу навчання є те, що сам молодший школяр стає активним співтворцем освітнього процесу. Кожен учень бере участь у колективній та груповій співпраці, учні та вчителі є рівноправними суб'єктами освітнього процесу.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук