Перегляд за Автор "Tverdoukh Bohdan"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зарубіжний досвід розвитку бізнесу через призму освітніх компетенцій(2024) Дроздовська Любов Олександрівна; Drozdovska Liubov Oleksandrivna; Твердоух Богдан; Tverdoukh Bohdan; Панчишин Володимир; Panchyshyn VolodymyrВивчення іноземного досвіду щодо формування освітніх компетенцій дає змогу адаптувати його до місцевих умов, зберігаючи конкурентоспроможність, аналізувати, адаптувати та впроваджувати інновації у локальний контекст, створювати більш якісний і сучасний контент для фахівців, сприяти розвитку навичок аналізу та адаптації стратегій, які забезпечують успіх на глобальному рівні. Встановлено, що популяризація підприємництва як ключової компетенції є важливим інструментом Європейського Союзу для заохочення громадян розробляти інноваційні рішення суспільних проблем і створювати продукти з додатковою соціально-економічною цінністю. ЄС активно впроваджує керівні принципи інтеграції підприємництва в освітню систему та професійну підготовку, сприяючи розвитку ключо- вих компетенцій на всіх етапах життя громадян. Визначено вісім компетенцій, серед яких грамотність, багатомовність, цифрові, підприємницькі та міжособистісні навички. В умо- вах стрімких змін на ринку праці набуває значення здатність швидко перекваліфікуватися. У сучасній освіті важливу роль відіграє концепція розвитку компетенцій 4К: творчість, комунікація, співпраця та критичне мислення. Згідно з підходом 4К, ці навички є основою для адаптації до сучасного бізнес-середовища. На прикладі Польщі продемонстровано, як країна впроваджує розвиток підприємницьких навичок у освітню програму. Базовий рівень включає економічну та цифрову грамотність, основи права, підприємницькі навички, соціальну відпо- відальність та практичний досвід.