eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tumbrukaki A. V."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Застосування технології QR-кодування в процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Нєдялкова Катерина; Niedialkova Kateryna; Тумбрукакі А. В.; Tumbrukaki A. V.
    У представленій статті розглянуто сутність технології QR-кодування, можливості її використання у фаховій підготовці майбутніх учителів математики задля підвищення ефективності цього процесу. Переваги технології QR-кодування, такі як гнучкість, швидкість, простота використання, надають широкі можливості щодо застосування її у навчальному процесі, зокрема при навчанні математики. Це сприятиме підвищенню мотивації навчання завдяки можливості використання смартфонів, урізноманітненню форм організації навчальної діяльності. В статті аналізуються конкретні навчальні ситуації, в яких можливо застосування даної інформаційної технології. До залучення сучасних технологій необхідно готувати майбутніх учителів математики ще у стінах ВЗО, що є складовою їхньої фахової компетентності, зокрема і методичної компетентності. Відтак, це має бути цілеспрямованою, системною роботою викладача ВЗО щодо підготовки студентів - майбутніх учителів математики до використання нових інформаційних технологій у майбутній професійній діяльності. Крім того, така діяльність викладача сприятиме підвищенню зацікавленості, активності і творчості майбутніх фахівців у процесі їхньої навчальної діяльності у ВЗО. Представлені матеріали демонструють конкретні шляхи реалізації зазначеного компоненту фахової підготовки майбутніх учителів математики на прикладі навчання курсу загальної методики математики. Результати педагогічного експерименту виявилися позитивними. Перспективи подальших розвідок у зазначеному напрямі автори вбачають у розробці освітнього квесту із застосуванням QR-технології, а також підтримці інших тем курсу методики навчання математики використанням даної технології.
  • Документ
    Професійно-орієнтоване евристичне середовище як передумова формування професійно-творчого потенціалу майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін
    (2015) Тумбрукакі А. В.; Tumbrukaki A. V.
    Розглядається евристична діяльність майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін в контексті формування їхнього професійно-творчого потенціалу, передумовою успішного конструювання якого, є професійно-орієнтоване евристичне середовище.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук