eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tuliakov Oleh"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Внутрішній монолог (солоквіум) – засіб самовиховання харизматичного лідера
    (2013) Туляков Олег; Tuliakov Oleh
    У статті визначено ознаки сучасного харизматичного лідера. Доведено, що ключове значення розвитку духовних здібностей зумовлює великий статус самовиховання як засобу формування самосвідомості такої особистості. Автором запропоновано логічне визначення поняття «солоквіум» («внутрішній монолог») як засобу самовиховання. На основі аналізу творів виховного характеру Сенеки, Марка Аврелія, Григорія Сковороди надано характеристику окремих ознак «солоквіуму». Виявлено, що виховний ефект «внутрішнього монологу» досягається шляхом «розімкненості у життя» – зв’язку внутрішніх пізнавальних імпульсів із реальним світом.
  • Документ
    Робота у «малих групах» – ефективна форма забезпечення належного рівня знань (з досвіду викладання курсу «Логіка»)
    (2014) Туляков Олег; Tuliakov Oleh
    У статті подано характеристику роботи в «малій групі» як форми організації навчальної діяльності студентів на семінарському занятті. Представлено порядок організації такої групи, умови забезпечення її оптимальної роботи, вказано на специфіку такого виду діяльності. Твердження обґрунтовуються прикладами з практики викладання курсу «Логіка» у формі вирішення задач. Виокремлено та визначено зміст навчальної, виховної, розвиваючої та контролюючої функцій, котрі виконує форма роботи «малих груп» у пізнавальному процесі.
  • Документ
    Технологія факт-карт у процесі підготовки ефективної академічної промови
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Туляков Олег; Тулякова Аліса; Tuliakov Oleh; Tuliakova Alisa
    Метою статті є характеристика технології утворення факт-карт у процесі підготовки академічної промови. Використані методи моделювання, спостереження та метод сходження від абстрактного до конкретного. У результаті дослідження визначено логічні аспекти академічної промови як її концептуальної структури. Представлено визначення ефективного мислення як процесу руху до виокремлення стратегічних і тактичних складових. У статті описано чотири етапи утворення факт-карти на основі фізіологічних, темпоральних та ментальних факторів. Указано на перспективи дальших розвідок у частині розробки й апробації способів упровадження технології факт-карт у навчальний процес як у аспектах академічної риторики, так і в інших напрямах.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук