eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tuchyna Nataliia"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Подолання труднощів використання мовних корпусів для навчання англійської мови майбутніх учителів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Чухно Олена; Chukhno Olena; Тучина Наталія; Tuchyna Nataliia
    Швидкий темп технологічного розвитку обумовлює необхідність володіння українськими випускниками високим рівнем цифрової грамотності, критичного мислення й здатності до навчання протягом життя. У цьому контексті використання мовних корпусів можна вважати ефективним підходом, що сприяє розвитку професійної комунікативної компетентності шляхом залучення студентів до роботи з автентичними лінгвістичними даними, а також заохочення до критичного аналізу й самостійного навчання. У статті розглянуто проблеми інтеграції прямого корпусного підходу у процес підготовки майбутніх учителів англійської мови. До них відносяться деякі труднощі, пов’язані з технічною сферою (наприклад, обмежений доступ до програмно-апаратного забезпечення, нестача цифрових навичок, труднощі навігації), а також проблеми, що стосуються педагогічної інтеграції корпусного підходу (наприклад, опір змінам, низький рівень зацікавленості студентів, перевантаження даними). Автори наголошують на важливості розуміння означених викликів для ефективної інтеграції прямого корпусного підходу у навчання англійської мови. Для подолання технологічних бар’єрів запропоновано модернізовувати інфраструктуру, використовувати офлайн-корпуси, заохочувати майбутніх учителів до взаємного наставництва, розробляти спеціальні міні-корпуси, розвивати цифрову грамотність шляхом цілеспрямованої підготовки викладачів і здобувачів вищої освіти тощо. Труднощі педагогічної інтеграції рекомендується долати шляхом підвищення обізнаності про переваги використання корпусів, інтеграції вправ на основі корпусів у навчальні програми, розробки інтерактивних завдань, які відповідають інтересам і цілям навчання здобувачів, диференційованого навчання та ін. Перспективою подальших розвідок у цьому напрямку є укладання системи вправ для формування професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови з використанням мовних корпусів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук