Перегляд за Автор "Tsziao Yin"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критерії оцінювання стану естетичного розвитку майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Цзяо Їн; Tsziao YinУ статті уточнено сутність процесу естетичного розвитку та його результату у вигляді сформованої фахової якості – естезісу особистості вчителя музики. Крізь призму процесу навчання гри на фортепіано подається системна компонентна модель цього процесу, що й призводить до формування естезісу особистості. Процес є пролонгованим та багатокомпонентним. Оцінювання стану естетичного розвитку та естезісу особистості як його результативного досягнення здійснюється за допомогою таких критеріїв: естетико-семантичний, когнітивний; емоційно-рефлексивний, інтенціональний; естетико-продуктивний, творчій. Показники зазначених критеріїв охоплюють і повністю відповідають елементам розроблених компонентних блоків.