Перегляд за Автор "Tszi Chzhydan"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль транскультурної компетентності в реалізації освітнього потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва в Україні та Китаї(2023) Цзі Чжидань; Tszi ChzhydanУ статті автором розкрито потенціал транскультурної компетентності в процесі підготовки фахівців у педагогічних університетах України і Китаю, розглянуто проблеми фахової підготовки кадрів, що грунтується на гуманістичних принципах навчання та виховання. Розглядаються питання щодо становлення та еволюції музичної освіти в Україні та Китаї як складової художньо‐педагогічної освіти. Досліджено, що з початку ХХ століття музичне мистецтво займає важливе місце у гуманітарній освіті Китаю, відіграючи ключову роль у вихованні молодого покоління. Важливим кроком у розвитку музичної освіти цього періоду стало відкриття вищих навчальних закладів,зокрема консерваторій і музичних факультетів. З’ясовано, що музична освіта в Китаї у ХХІ столітті поєднує в собі традиції та інновації, сприяючи розвитку творчих талантів молодого покоління та підготовці професійних музикантів для майбутнього. Дослідження показує, що ідея формування транскультурної компетентності вчителів музичного мистецтва в Україні та Китаї має глибокі історичні корені і визначається важливістю для суспільства. Подальший її розвиток спирається на стійкі та актуальні принципи, що зберегли свою актуальність до сьогодні. Значення професії вчителя музичного мистецтва визнається на державному рівні, і має високий соціальний статус. Вчителі, які володіють транскультурною компетентністю, мають можливість впливу мистецтвом на духовно‐естетичне виховання учнів і визнаються як ключові фігури у цьому процесі.