Перегляд за Автор "Tsypliuk A. M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Генеза вихідних понять здоров’язбережувального навчання дітей дошкільного віку(2014) Циплюк А. М.; Tsypliuk A. M.Осмислено витоки здоров’язбережувального навчання дітей дошкільного віку. З’ясовано зміст поняття «здоров’язбережувальне навчання», розкрито його педагогічний аспект. Акцентовано увагу на: комплексному міждисциплінарному підході до розвитку здоров’язбережувальної функції дошкільного навчального закладу; комплексному розумінні освіти (як надання інформації, як навчання методів, прийомів і навичок здоров’язбереження і як виховання та усвідомлення пріоритету цінностей здоров’я); суб’єкт – суб’єктній взаємодії вихователя й вихованця, результатом якої є зміцнення та збереження здоров’я.