Перегляд за Автор "Tsymbal-Slatvinska Svitlana Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх логопедів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Цимбал-Слатвінська Світлана Володимирівна; Tsymbal-Slatvinska Svitlana VolodymyrivnaУ статті розкрито методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх логопедів: парадигмальний (розкриває спосіб аналізу педагогічного процесу на основі формування інформаційно-освітнього середовища та професійної підготовки майбутніх логопедів в умовах цього середовища), системний (дозволяє врахувати суперечності й недоліки наявної системи професійної підготовки майбутніх логопедів), особистісно-орієнтований (припускає, що професійна підготовка майбутнього логопеда максимально враховує індивідуальні особливості студентів), аксіологічний (дозволяє розглядати логопедичну освіту як соціально-педагогічний феномен), антропосоціогуманістичний (зумовлює формування особистості логопеда як головної ланки освітнього процесу), компетентнісний (висуває на перше місце вміння вирішувати проблеми розвитку, навчання й виховання дітей із порушеннями мовлення), контекстний (уможливлює зв’язок і наступність професійної підготовки з професійною діяльністю), практико-орієнтований (проявляється в організації процесу активного навчання), феноменологічний (орієнтується на безпосередньому спостереженні особливостей і властивостей досліджуваного процесу), сутнісний (забезпечує орієнтування на внутрішні особливості та зв’язки досліджуваних об’єктів), комплексний (дозволяє вирішувати головні завдання в подальшій освіті дітей).Документ Модель професійної підготовки майбутніх логопедів у інформаційно-освітньому середовищі закладів вищої освіти(2019) Цимбал-Слатвінська Світлана Володимирівна; Tsymbal-Slatvinska Svitlana VolodymyrivnaУ статті обґрунтовано модель професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі закладів вищої освіти. Визначено її компонентний склад. Установлено, що він включає методологічно-цільовий, змістово-процесуальний, результативно-оцінний блоки. Розкрито, що до методологічно-цільового блоку входять мета, підходи, принципи; змістово-процесуального – суб'єкти, етапи, зміст, форми, методи засоби, технології; результативно-оцінного - критерії, показники, ознаки, рівні, діагностичний інструментарій, результат. Доведено, що практична реалізація моделі здійснюється за допомогою впровадження в освітню практику спеціально розробленої полікомпонентної експериментальної програми формування готовності майбутніх логопедів для виконання модально-специфічних функцій. Розкрито перспективи подальших досліджень.Документ Особливості професійної підготовки майбутніх логопедів у закладах вищої освіти в аспекті професійної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Цимбал-Слатвінська Світлана Володимирівна; Tsymbal-Slatvinska Svitlana VolodymyrivnaУ статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх логопедів у закладах вищої освіти в аспекті професійної діяльності. Для їх розкриття визначено сферу діяльності, функції, вимоги до підготовки майбутніх логопедів у закладах вищої освіти. Установлено, що головним обов’язком логопеда є виявлення та надання допомоги дітям із різними аномаліями у психофізичному розвитку. Розкрито специфіку корекційно-розвивальної діяльності майбутнього логопеда, яка полягає в тому, що його мовлення, сформована комунікативна компетентність ю інструментами корекційного впливу, від ефективності застосування залежать можливості подальшого розвитку та соціалізації дітей і підлітків з вадами мовлення, а також успішність професійно-педагогічного спілкування з ними, їхніми батьками, колегами, адміністрацією.Документ Пізнавальна активність як дидактичний засіб розумового виховання (за матеріалами часопису «Советская педагогика»)(2015) Цимбал-Слатвінська Світлана Володимирівна; Tsymbal-Slatvinska Svitlana VolodymyrivnaУ статті проаналізовано комплексний підхід до проблеми розумового виховання на сторінках «Советской педагогики»; висвітлено проблему розумового розвитку як основи розумового виховання; розкрито стимулювання пізнавальної активності та самостійності як дидактичного засобу розумового виховання; встановлено, що в радянській педагогічній теорії та практиці проблема розумового виховання розглядалася, насамперед, у контексті розвитку ідеї про всебічний гармонійний розвиток особистості.