Перегляд за Автор "Tsvietkova Hanna Heorhiivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Метатеоретичне підгрунття педагогічного розуміння інноваційного розвитку вищої освіти(2016) Цвєткова Ганна Георгіївна; Tsvietkova Hanna HeorhiivnaУ статті розкрито метатеоретичний підхід як необхідну основу сучасного науково-теоретичного мислення, ефективне знаряддя отримання знання нового типу – рефлексивно зорієнтованого, спрямованого на аналіз глибин педагогічної теорії. Використано метод термінологічного аналізу, абстрагування, ідеалізації, формалізації та узагальнення. З’ясовано, що інноваційний розвиток вищої освіти ґрунтується на професійному самовдосконаленні суб’єктів освітнього процесу та розкривається за допомогою рефлексивної системи метатеорії філософії. Доведено, що інноваційні процеси у вищій школі неможливо розглядати без самовдосконалення особистості, що набувають глобального значення.Документ Ґенеза феномену самовдосконалення в історії української педагогічної думки (XIX століття)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Цвєткова Ганна Георгіївна; Tsvietkova Hanna HeorhiivnaУ статті досліджено ґенезу феномену самовдосконалення в історії української педагогічної думки XIX століття. Розкрито сутність поглядів видатних педагогів минулого на досліджувану проблему, під час докладного аналізу здійснено раціональну реконструкцію історичного перетворення проблеми досконалості та послідовно доповнено методологію наукового пошуку в цьому напрямку