Перегляд за Автор "Tsvetanovych Z."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення мовлення молодших школярів(2016) Цветанович З.; Tsvetanovych Z.; Негру М.; Nehru M.Основна мета викладання рідної мови є розвиток мовлення учнів, залучених до освіти. Ясне вимовлення з елементами художнього вираження є результатом безперервних вправ і тренування. Молодші школярі вчаться говорити правильно й чітко. Основи успішного виступу визначаються в культурі мови й риториці. У статті представлено характеристики правильної вимоги до мовлення, які є основою для поліпшення мовлення молодших школярів у процесі навчання. Вони можуть постійно покращувати їх засобами постійної практики з інструкціями, вимогами та критеріями, визначеними у вказівках для усного мовлення. Мета статті – визначити відповідні методичні рекомендації щодо впровадження навичок мовлення учнів, спрямованих на їх прогрес у цій області. Розвиток мовлення є одним із головних завдань освіти в процесі викладання рідної мови. Мета й завдання розвитку мовлення у школі полягає в опануванні грамоти, умінні висловлюватися в усіх доступних для них формах, типах і стилях мовлення. Особливістю розвитку українського мовлення як навчальної дисципліни є те, що воно є не тільки предметом вивчення, а найважливішим засобом виховання й розвитку особистості, тому що саме в початкових класах закладається фундамент краси майбутнього мовлення. Повинне бути поліпшення власних навичок мовлення, маючи на увазі, що вони є зразком для наслідування для учнів, і що краса й багатство їх мовного вираження впливає на експресію своїх учнів. Щоб досягти високого результату, учителю варто спланувати, розробити та провести уроки так, щоб кожний учень на уроках розвитку зв’язного мовлення говорив, висловлював власну думку й не був стороннім мовчазним спостерігачем. Тому варто ці уроки зробити нетрадиційними з використанням інноваційних технологій. Використання казкового матеріалу, ігрових форм роботи, творчих завдань, активізація фантазії та розвитку здібностей, великої кількості ілюстративного матеріалу, дидактичних ігор, дотримання сучасних вимог до проведення заняття, інтегрування з літературою та іншими предметами надає можливість стимулювати творчий потенціал особистості, виховувати потребу та здатність до художньо-творчої самореалізації та духовного самовдосконалення учнів, дозволяє формувати й розвивати в учнів інформаційну, комунікативну, полікультурну компетентності.