eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tsukanova Nataliia Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості формування цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів у закладі вищої освіти
    (2023) Філоненко Оксана Володимирівна; Filonenko Oksana Volodymyrivna; Цуканова Наталія Миколаївна; Tsukanova Nataliia Mykolaivna
    У статті розкрито особливості формування цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах закладу вищої освіти.Для вирішення поставленої мети було використано такі методи дослідження: теоретичні: аналіз педагогічної літератури, нормативних документів, матеріали періодичних видань із теми дослідження;структурно‐логічний аналіз та систематизація; зіставлення різних поглядів на проблему; узагальнення.На сучасному етапі функціонування вищої школи суттєвим резервомпідвищення якості підготовки майбутнього вчителя початкових класів є формування цифрової компетентності.Формування цифрової компетентності майбутнього вчителя початкових класів до використання цифрових освітніх ресурсів здійснюється поетапно: на першому етапі визначальним є створення мотивації до використання цифрових освітніх ресурсів у початковій школі та реалізація наявних (вихідних) компетентностей у процесі професійної педагогічної підготовки; на другому етапі передбачено набуття досвіду вирішення професійних завдань вчителя початкової школи за допомогою цифрових освітніх ресурсів на основі загальнопрофесійного змісту; на третьому етапі відбувається вдосконалення досвіду вирішення професійних завдань вчителя початкової школи з допомогою цифрових освітніх ресурсів під час вивчення навчальних дисциплін.Перспективи подальших наукових пошуків убачаємо в обґрунтуванніпедагогічних умов, які сприяють успішному формування цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук