Перегляд за Автор "Tsui Shylin"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах міждисциплінарної координації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Цуй Шилін; Tsui ShylinУ статті порушено питання формування в майбутніх учителів музики фахової компетентності на засадах міжпредметної координації. Міжпредметна координація розглядається як спосіб досягнення суголосності між різновекторними освітніми компонентами і фактор сприяння успішній підготовці майбутніх фахівців до багатофункціональної діяльності. Визначено провідні функціональні завдання, які визначають структуру фахової компетентності вчителя музичного мистецтва. Представлено дидактичні принципи й педагогічні умови, які становлять наукове підґрунтя дослідження. Схарактеризовано методи та інноваційні технології, спрямовані на формування в майбутніх учителів музики фахової компетентності на засадах налагодження міждисциплінарної координації. Розкрито сутність формувального експерименту, наведено дані порівняльного аналізу констатувального й заключного зрізів, які засвідчили ефективність експериментальної методики формування в майбутніх учителів музики фахової компетентності на засадах міжпредметної координації.