Перегляд за Автор "Tsoma Nataliia Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток критичного мислення майбутніх кваліфікованих робітників у процесі вивчення інформація них дисциплін(2020) Цьома Наталія Сергіївна; Tsoma Nataliia SerhiivnaУ дисертації розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено модель розвитку критичного мислення майбутніх кваліфікованих робітників у процесі вивчення інформатичних дисциплін, у якій методологічною основою виступають компетентнісний, особистісно-орієнтований, діяльнісний, системний, аксіологічний підходи та специфічні принципи навчання (суб’єкти ості, самостійності, інформаційної насиченості, достовірності і доступності, проблемності змісту, свободи вибору, комунікативності, створення електронного освітнього середовища). Вивчення інформатичних дисциплін реалізовано через індивідуальну, індивідуально-групову, парну і колективні форми навчання із застосуванням інтерактивних методів, методу проектів та методу кейсів. Розроблена модель передбачає активне використання технічних засобів, ресурсів мережі Інтернет, електронних освітніх ресурсів, програмних засобів загального та спеціального призначення, професійно- орієнтованих завдань і має своїм результатом позитивну динаміку в розвитку критичного мислення майбутніх кваліфікованих робітників.Документ Інформаційна компетентність як один із компонентів формування професійно-педагогічної складової педагога(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Цьома Наталія Сергіївна; Tsoma Nataliia SerhiivnaРозглянуто всі групи компетентностей, які необхідно формувати для якісного освітнього процесу. Окреслено один із основних компонентів загальної професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога – інформаційну компетентність. Виділено основні компоненти інформаційної компетентності: когнітивний, мотиваційно-ціннісний, професійно-діяльнісний, техніко-технологічний, комунікативний, рефлексивний. Визначено, що інформаційна компетентність реалізуються під час проблемного навчання, у процесі використання мультимедійних технологій і застосування методу проектів, тобто здійснюється повноцінна високоефективна діяльність у розвиненому інформаційному суспільстві.