Перегляд за Автор "Trubavina Iryna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Батьківська просвіта у сучасних дитячих дошкільних навчальних закладах України(2016) Трубавіна Ірина Миколаївна; Trubavina Iryna MykolaivnaСтаття уточнює сутність сучасної батьківської просвіти в дитячих дошкільних навчальних закладах, показує її актуальність. Методологією дослідження є родиноцентричний, проблемно-орієнтований, діяльнісний, аксіологічний, особистісно-орієнтований підходи. Результатами дослідження є визначення батьківської просвіти в сучасному ДДНЗ, розкриття її змісту, рівнів здійснення, етапів роботи, технології і форм реалізації, суб’єктів роботи і форм організації їх взаємодії між собою. Практичним значенням статті є зміст і технології просвіти. Висновками є необхідність оновлення її змісту та реалізації на основі комплексно-цільової програми. Перспективами дослідження є підготовка фахівців ДДНЗ до роботи в нових змістових, організаційних умовах.Документ Проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні як основа соціально-педагогічної роботи з ними(2015) Трубавіна Ірина Миколаївна; Trubavina Iryna MykolaivnaМетою статті є визначення проблемвнутрішньо переміщених осіб. Розкрито причини переміщення українців, потреби людей, їх проблеми. Узагальнено загальні та регіональні проблеми сімей, статистику з проблеми, що дало змогу автору зробити висновки про необхідність поєднання адміністративних і соціальних послуг з пріоритетом на соціально-педагогічних та психологічних. Розроблено класифікацію проблем переміщених осіб, пріоритет їх розв’язання на основі проблемно-орієнтованого та родиноцентричного підходів, розкрито методи оцінки потреб сімей, методи подолання проблем. Практичним значенням статті є виявлення змісту й переліку соціальних послуг для подолання складних життєвих обставин внутрішньо переміщених осіб. Перспективами майбутніх досліджень є обгрунтування алгоритму ведення випадку з мігрантами.Документ Підготовка до профорієнтації учнів закладу загальної середньої освіти майбутнього вчителя у воєнний час(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Трубавіна Ірина Миколаївна; Trubavina Iryna Mykolaivna; Недря Кирило; Nedria KyryloСтаття присвячена актуальні проблемі теорії професійної педагогіки у воєнний стан. Він потребує оновлення підготовки майбутнього вчителя до профорієнтаційної роботи з учнями закладу загальної середньої освіти. Метою статті є визначення теоретичних основ такої підготовки, її змісту і форм. Методи дослідження: теоретичний аналіз науково-педагогічних джерел, усні опитування вчителів, синтез, узагальнення. Наукова новизна статті в комплексі наукових підходів до підготовки в воєнний час, в змісті і формах підготовки майбутніх вчителів. Практична значущість полягає в можливості здійснювати профорієнтацію учнів в воєнний стан відповідно до нових умов. Перспективами є визначення змісту підготовки вчителів до профорієнтації в особливий період і надзвичайний стан.