eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Trotsenko Daryna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Про програми для редагування відеофайлів
    (фізико-математичний факультет СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018-04) Троценко Дарина; Trotsenko Daryna
    У тезах доповіді проаналізовано деякі програми для редагування відеофайлів. Зазначені їх можливості та переваги.
  • Документ
    Проєктні технології навчання інформатики в 6-му класі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Троценко Дарина; Острога Марія Михайлівна; Trotsenko Daryna; Ostroha Mariia Mykhailivna
    У статті пропонується вирішення проблеми використання проєктних технологій в навчанні інформатики. Навчання інформатики в школі стикається з частими пошуками інформації у мережі, розробкою авторських матеріалів різного формату і наповнення, що певною мірою може вважатися проєктною діяльністю, а використання проєктних технологій на уроках інформатики стає більш доцільним за традиційні методи навчання. Зазначене актуалізує проблему використання проєктних технологій у навчанні інформатики учнів, зокрема 6-го класу. На основі аналізу науково-педагогічних джерел охарактеризовано проєктні технології навчання, уточнено сутнісні характеристики проєктної діяльності та навчального проєкту та описано типологію навчальних проєктів. Обґрунтовано можливість використання проєктних технологій в навчанні інформатики у 6-му класі та запропоновано збірку завдань-проєктів з інформатики для учнів 6-го класу. Створено збірку завдань-проєктів з інформатики для учнів 6-го класу: «Вибери собі комп’ютер», «Кросворд – перевірка знань», «Цікаво знати», «Опитування про Інтернет», «Зміни в моєму розпорядку». Проєкти узгоджуються з державною програмою навчання інформатики для учнів 6-го класу і будуть цікавими учням, оскільки носять міждисциплінарний характер і є практично-значущими для них, оскільки піднімають цікаві для учнів теми. Подальших розвідок потребують питання розробки: системи тематичних проєктів для вивчення певної теми;довгострокових проєктів із залученням учнів інших шкіл на задану тему; використання проєктної технології в умовах карантину тощо.
  • Документ
    Сервіси та послуги компанії Google
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Троценко Дарина; Trotsenko Daryna
    У даній роботі розглянуто розвиток компанії Google. Здійснено огляд та характеристика найпоширеніших сервісів компанії.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук