Перегляд за Автор "Troshchenko Volodymyr Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Втілення музично-хореографічного образу в сюжетному танці(ФОП Цьома С. П., 2018) Лісовська Ніна Юріївна; Трощенко Володимир Миколайович; Lisovska Nina Yuriivna; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті виявлено особливості втілення музично-хореографічного образу в сюжетному танці та конкретизовано їх на прикладі студентських постановочних робіт. Показано, що корисний досвід студенти-хореографи набувають під час роботи над власними хореографічними творами на заняттях з дисципліни «Балетмейстерська підготовка». Наголошено, що втілення різноманітних образів у різних видах танцю, сміливі пластичні рішення і виразність виконання дозволяють представляти оригінальні хореографічні номери на різних культурних заходах і конкурсах. Доведено значущість Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Хореографія», яка 3 роки поспіль проводиться в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського.Документ Методологічні основи формування здатності майбутніх учителів хореографії до художньо-інтерпретаційної творчості у фаховій діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Волкова Юлія; Volkova Yuliia; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina Yuriivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychМета статті полягала у визначенні ефективних методологічних основ формування здатності майбутніх учителів хореографії до художньо-інтерпретаційної творчості в процесі педагогічної й постановчої діяльності. Методом теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури було визначено, що такими підходами є герменевтичний, рефлексивний і антропологічний. Педагогічними принципами, прихильність яким забезпечує ефективність процесу застосування даних підходів, є принципи творчого ставлення до процесу аналізу твору мистецтва, підкріплення емпатійного ставлення студентів до виразності художньої мови мистецького твору, урахування індивідуальних здібностей студентів-хореографів.Документ Музична компетентність майбутніх учителів хореографії як мистецько-педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мікулінська Ольга Сергіївна; Mikulinska Olha Serhiivna; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina Yuriivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті досліджено музичну компетентність майбутніх учителів хореографії. Аналіз наукової літератури в галузі педагогіки мистецтва дозволив з’ясувати, що означена компетентність ю інтегрованим утворенням, яке складається з обізнаності щодо взаємозв’язків художніх елементів музичного й хореографічного мистецтва, умінь визначення та класифікації цих елементів, навичок автентичного втілення емоційного змісту музичного твору під час постановочної, педагогічної та виконавської діяльності. З’ясовано, що формування музичної компетентності майбутніх учителів хореографії є важливим чинником професійного становлення згаданих фахівців. Уточено, що подальші розвідки окресленої проблеми доцільно зосередити в напрямі визначення структури музичної компетентності майбутніх учителів хореографії.Документ Організаційні форми профорієнтаційної роботи в галузі хореографії: вітчизняний та зарубіжний досвід(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Реброва Олена Євгенівна; Rebrova Olena Yevhenivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr Mykolaiovych; Чень Сінь; Chen SinУ статті порушено питання про визначення особливих форм профорієнтаційної роботи за спеціальністю Хореографія з урахуванням специфіки фахової діяльності хореографа. Процес профорієнтації в хореографічній сфері є полівекторним, оскільки ґрунтується на концепції фахових напрямів діяльності хореографа в майбутньому. Висвітлено деякі аспекти профорієнтаційної діяльності в хореографічно-освітньому просторі Китаю та Америки, що ґрунтується на власному досвіді авторів статті.Документ Потенціал художньо-емоційної інтерпретації жесту в інтердисциплінарній проєкції мистецької педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha Oleksiivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychСтаття присвячена розгляду передумов функціонування комунікативного потенціалу художньо-емоційної інтерпретації жесту та деяких можливих напрямів його реалізації в області мистецької освіти. Застосування методу аналізу наукових досліджень із галузей нейробіології, психології, ітології та мистецької педагогіки дозволило з’ясувати, що художньо-комунікативний потенціал жесту (кінеми), зокрема, досліджений у межах системи емоційно-кінестетичної асоціативності Р. Лабана, підлягає реалізації в галузі підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії до актуалізації міждисциплінарних зав’язків у фаховій діяльності.