eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Trofymenko Alina"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Фасилітаційна компетентність як невід’ємна складова професійної компетентності сучасного вчителя
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Трофименко Аліна; Trofymenko Alina
    У статті проаналізовано підходи до визначення змісту поняття «фасилітаційна компетентність» у контексті невід’ємної складової професійної компетентності сучасного вчителя. Визначено особливості застосування її провідних механізмів та принципів у професійній діяльності педагога. Наголошено на фасилітуючій позиції вчителя, яка полягає в саморозвиткові учнів на основі врахування власних схильностей і прагнень. Зазначено перспективи подальших наукових досліджень у даному напрямі, а саме обґрунтування наукових підходів до формування фасилітаційної компетентності в майбутніх учителів природничих дисциплін.
  • Документ
    Форми і методи формування фасилітаційної компетентності майбутнього вчителя природничих дисциплін
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna; Трофименко Аліна; Trofymenko Alina
    У статті проаналізовано форми й методи формування фасилітаційної компетентності, які використовуються в процесі підготовки вчителя природничих дисциплін. Окреслено мету дослідження, яка полягає у визначенні сутнісних особливостей форм і методів формування фасилітаційної компетентності в процесі підготовки вчителя природничих дисциплін та обґрунтуванні їх ефективності. Здійснено добір доцільних форм і методів формування фасилітаційної компетентності в процесі фахової підготовки в закладах вищої педагогічної освіти, зокрема «Світове кафе», хакатон, експрес-знайомство, «Експерт-засідання», «Метаплан», «Слідкуй за лідером», РЯЕБ-формула та ін. Розкрито специфіку їх використання в інтерактивному освітньому середовищі педагогічних університетів України.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук