Перегляд за Автор "Tretko Vitalii Vitaliiovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Загальна характеристика сучасної системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у Великій Британії(2015) Третько Віталій Віталійович; Tretko Vitalii VitaliiovychУ статті розглядаються особливості професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у Великій Британії. Встановлено загальнопедагогічні та специфічні принципи, які відображають специфіку організації навчального процесу магістрів. Окреслено основні критерії професійної підготовки магістрів міжнародних відносин. Висвітлено особливості організації навчання, зарахування на магістерські програми, основні вимоги, перелік необхідних документів та процедуру їх подання. Визначено пріоритетні напрями розвитку системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у британських університетах.Документ Розвиток психолого-педагогічної компетентності магістрантів засобами тренінгових технологій(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Бідюк Наталя Михайлівна; Bidiuk Natalia Mykhailivna; Третько Віталій Віталійович; Tretko Vitalii VitaliiovychУ статті висвітлено особливості розвитку психолого-педагогічної компетентності (ППК) магістрантів педагогічних спеціальностей засобами тренінгових технологій. Розглянуто вимоги до психолого-педагогічної діяльності та підготовки магістрантів. З’ясовано зміст психолого-педагогічної підготовки педагога, який спрямований на володіння педагогічною діагностикою, формування умінь будувати педагогічно доцільні взаємини з учнями, розвивати в них стійкий інтерес до самовдосконалення та здійснювати індивідуальний підхід на основі результатів педагогічного діагностування; формування системи знань основ вікової психології, міжособистісного та педагогічного спілкування; навичок, необхідних для успішного здійснення функцій щодо виховання, навчання і розвитку особистості, та які забезпечують високий рівень. Зазначено, що розвиток ППК магістрантів - це неперервний системний процес, який розпочинається на освітньому рівні бакалавра, відбувається з огляду на особливості й цінності психолого-педагогічної діяльності, відповідно до законодавчо-нормативного забезпечення; орієнтований на вимоги стандартів вищої освіти, шкільної освіти, професії; спрямований на запровадження якісних змін у змістовому, організаційно-технологічному, професійно-особистісному контекстах; зважає на особливості формування змісту педагогічної освіти у вищій школі на засадах інтеграції психолого-педагогічних знань; зумовлений потребою впровадження інноваційних форм, методів і технологій навчання; прогнозований позитивною динамікою розвитку означеної властивості. Цей процес потребує запровадження форм і інноваційних технологій навчання. Сфокусовано увагу на тренінгових технологіях навчання, обґрунтовано доцільність та ефективність їх використання у процесі психолого-педагогічної підготовки магістрантів.Документ Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх економістів-міжнародників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Третько Віталій Віталійович; Tretko Vitalii VitaliiovychУ статті обґрунтовано важливість інформаційно-аналітичної компетентності у професійній підготовці майбутніх економістів-міжнародників, здатних до пошуку, відбору, аналізу, переробки та структурування інформації за допомогою сучасних засобів інформаційних технологій. Визначено сутність поняття інформаційно-аналітична компетентність економіста-міжнародника, її компонентний склад і розглянуто основні проблеми щодо її формування. Проаналізовано специфіку професійної діяльності економіста-міжнародника в контексті глобалізаційних, інтеграційних процесів та вимог ринку праці. Обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування інформаційно-аналітичної компетентності економістів-міжнародників.