Перегляд за Автор "Trehubenko O. M."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості методичної системи позапрограмного природничого краєзнавства в 1930–1958 роки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Трегубенко О. М.; Trehubenko O. M.У статті аналізуються особливості методичної системи позапрограмного природничого краєзнавства в 1930 - 1958 роки. Висвітлюються методи і форми організації позапрограмного природничого краєзнавства в системі вітчизняних шкільних та позашкільних закладах освіти. Дається стислий аналіз методичної літератури з організації краєзнавчої роботи школярів.Документ Періодизація процесу розвитку природничого краєзнавства в системі вітчизняної шкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Трегубенко О. М.; Trehubenko O. M.У статті розглянуто й аргументовано періодизацію природничого краєзнавства в системі вітчизняної шкільної освіти у 20 – 90-х роках ХХ століття.Документ Психолого-педагогічна характеристика процесу засвоєння географічних знань(2014) Трегубенко О. М.; Trehubenko O. M.; Сорокіна Г. О.; Sorokina H. O.У статті надано психолого-педагогічну характеристику процесу засвоєння географічних знань. Зазначено, що формування географічних знань відбувається на трьох рівнях психічного відображення навколишньої дійсності – сенсорно-перцептивному, рівні уявлень та рівні понять. Підкреслено взаємозумовленість процесу формування географічних знань і різних видів діяльності. Визначено основні структурні компоненти процесу формування географічних знань – сприйняття інформації про досліджуваний об’єкт, розуміння отриманої інформації, закріплення знань у пам’яті, застосування їх на практиці.Документ Розвиток природничого краєзнавства в системі вітчизняної шкільної освіти (XΙX століття)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Трегубенко О. М.; Trehubenko O. M.У статті розглядаються особливості розвитку природничого краєзнавства в системі вітчизняної шкільної освіти у XΙX столітті; аналізуються погляди вітчизняних учених, теоретиків і практиків педагогічної галузі на сутність, зміст і місце краєзнавства в системі шкільної освіти.Документ Тестовий контроль у підготовці майбутніх фахівців-географів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Трегубенко О. М.; Trehubenko O. M.У статті розкривається значення тестового контролю в підготовці майбутніх фахівців-географів. Розглядаються функції тестової перевірки в навчально-виховному процесі. Висвітлюються різні підходи до класифікації педагогічних тестів. Аналізуються види стандартизованих тестових завдань, які можуть бути використані для оцінки рівня засвоєння компонентів змісту вищої географічної освіти майбутніми фахівцями-географами. Визначаються шляхи підвищення ефективності використання тестового контролю в процесі підготовки майбутніх географів.Документ Упровадження технології проблемного навчання в процес професійної підготовки вчителів географії(2013) Трегубенко О. М.; Trehubenko O. M.У статті розкрито значення упровадження технології проблемного навчання в процес професійної підготовки вчителів географії. Розглянуто види проблемних питань і типи проблемних ситуацій, які доцільно використовувати в процесі підготовки майбутніх фахівців. Визначено методичні основи створення та розв’язання проблемних ситуацій під час викладання фахових дисциплін. Проаналізовано способи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вирішення проблемного завдання. Висвітлено методичні вимоги до використання технології проблемного навчання в процесі професійної підготовки вчителів географії.Документ Шкільне природниче краєзнавство як складова вітчизняного краєзнавчого руху в 1930 – 1958 роках(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Трегубенко О. М.; Trehubenko O. M.У статті висвітлено особливості національного краєзнавчого руху в умовах централізації влади в 1930 – 1958 роках. Шкільне природниче краєзнавство розглядається як складова вітчизняного краєзнавчого руху. Проаналізовано основні чинники, динаміку та напрями розвитку національного краєзнавства та їх вплив на функціонування шкільного природничого краєзнавства в системі вітчизняної освіти.