eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Topolnyk Yana"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Освітні Інтерет-ресурси як засіб підтримки наукової та професійної діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Топольник Яна; Topolnyk Yana
    У статті розглянуті аспекти проблеми освітніх Інтернет-ресурсів. Звертається увага на те, що особлива роль в організації навчально-виховного процесу відводиться мережі Інтернет. Зазначено, що Інтернет-ресурси використовуються для одержання подальшої освіти, вибору професії та сфери діяльності, постійного підвищення фахових знань і кваліфікації. Розкривається сутність поняття «освітні Інтернет-ресурси». Наводяться класифікації освітніх Інтернет-ресурсів за їх ознаками і видами. Відмічено, що Інтернет є джерелом активної інтелектуальної та комунікативної діяльності людини. Вказано, що освітні Веб-сайти стали важливим елементом навчання.
  • Документ
    Рівні готовності майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищої школи
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Топольник Яна; Topolnyk Yana
    У статті розглянуті аспекти проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Звертається увага на те, що високий рівень оволодіння новими інформаційними технологіями визначає готовність майбутніх викладачів до втілення педагогічних технологій та здійснення інноваційної діяльності. Визначено і охарактеризовано рівні готовності майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Відмічено, що результат впровадження ІКТ в навчальний процес безпосередньо залежить від професійних знань, вмінь і навичок викладача.
  • Документ
    Спецкурс «Інформаційно-комунікаційні технології в педагогічних дослідженнях» у системі підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі
    (2018) Топольник Яна; Topolnyk Yana
    У статті розглянуті аспекти проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Зазначено, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у науково-педагогічну діяльність майбутніх фахівців вимагає розробки абсолютно нової методики викладання. Визначено знання, вміння та компетентності, якими повинні оволодіти майбутні магістри і доктори філософії освітньої галузі у результаті вивчення спецкурсу. Наведено структуру програми спецкурсу. Вказано, що важливе значення для опанування теоретичним матеріалом має виконання завдань практичних занять та самостійної роботи.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук