Перегляд за Автор "Tokarenko O. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психофункціональні показники першокласників у динаміці навчання(2014) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Кулагіна Т. В.; Kulahina T. V.; Токаренко О. М.; Tokarenko O. M.У статті представлені результати дослідження деяких психофункціональних показників першокласників, які навчалися в умовах традиційної школи й гімназії. Виявлено, що учні-гімназисти мали більш високий рівень розумової працездатності та пам’яті порівняно із школярами. Встановлені певні відмінності досліджуваних показників у дітей різної статі, що полягали в перевазі когнітивних функцій у дівчаток. Отримані дані свідчать про задовільну адаптацію дітей 6-річного віку до навчання незалежно від типу освітнього закладу, проте в гімназистів це забезпечується за рахунок більш вираженого функціонального напруження адаптаційних механізмів, ніж у школярів в умовах традиційного навчання.Документ Стан психофізіологічних функцій учнів VIII–VI класів за умов різних систем навчання(2015) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Яровенко І. В.; Yarovenko I. V.; Гриневич Т. П.; Hrynevych T. P.; Малій Т. М.; Malii T. M.; Токаренко О. М.; Tokarenko O. M.; Дурицька Є. С.; Durytska Ye. S.У статті представлено результати дослідження деяких психофункціональних показників учнів, які навчалися в умовах традиційної школи та гімназії-інтернату на засадах принципів меритократичної освіти. Виявлено, що гімназисти мали більш високий рівень розумової працездатності порівняно зі школярами. Отримані дані свідчать про задовільну спрямованість адаптації дітей до навчальних навантажень незалежно від типу освітнього закладу, проте в гімназистів це забезпечується за рахунок більш вираженого функціонального напруження адаптаційних механізмів.