eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Todosiichuk N. A."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості викладання біологічної хімії з біохімічними методами дослідження майбутнім медичним лаборантам
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Тодосійчук Н. А.; Todosiichuk N. A.
    У статті здійснено аналіз особливостей викладання біологічної хімії з біохімічними методами дослідження здобувачам освіти, що навчаються за освітньо-професійною програмою «Лабораторна діагностика» у контексті підготовки до складання ліцензійного інтегрованого іспиту «КРОК МЛабораторна діагностика».Специфікою викладання на ОПП «Лабораторна діагностика» є така форма організації навчальних занять, яка дозволяє одночасно забезпечити як формування у майбутніх медичних лаборантів їх фахових компетентностей так і результативну підготовку до складання ЛІІ КРОКМ. Для вивчення біологічноїхімії з біохімічними методами дослідження у Житомирському базовому фармацевтичному коледжі функціонує навчальна лабораторія, оснащена сучасними вимірювальними приладами та устаткуванням. Навчальний процес відбувається з активним залученням сучасних хмарних технологій, а саме хмарного середовища ЖБФФК ICloud та платформи LMS Moodle, безкоштовного веб-серверу Google Classroom. Поєднання традиційних форм та методів організації навчальних занять та інформаційних технологій дозволяє значно підвищити ефективність навчальної діяльності як викладачів так і студентів. Багаторічний досвід підготовки студентів лабораторного профілю до складання ЛІІ КРОК М дозволяє стверджувати, що лише регулярна робота з базою тестів гарантує успішність подолання здобувачами освіти порогу склав/не склав. Робота з тестами включає наступні форми: на навчальній практиці під керівництвом викладача обговорення, пошук правильних відповідей та їх обґрунтування; самостійна робота студентів з базою тестів; тренувальні тестування у комп’ютерному класі або на платформи LMS Moodle; робота з варіантами тестів, що модулюють екзаменаційний буклет. Саме такий алгоритм підготовки забезпечує вищі показники субтестів з біологічної хімії з біохімічними методами дослідження, аніж загальні результати тестів, що демонструють студенти ЖБФФК.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук