eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tkachenko Olena Borysivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Evaluation of Higher School Teachers’ Pedagogical Activity as an Actual Scientific Problem in Ukraine (Second Half of the ХХ – Beginning of the XXI Century)
    (2015) Ткаченко Олена Борисівна; Tkachenko Olena Borysivna
    У статті розкривається зміст та сутність поняття «оцінювання педагогічної діяльності», його мета та завдання. Визначено та схарактеризовано головні етапи розвитку аналізованої проблеми упродовж досліджуваного періоду. Установлено, що на рівні теорії, даний період характеризувався підвищенням вимог до викладачів вищої школи; визначенням видів, критеріїв та підходів до оцінки якості педагогічної діяльності професорсько-викладацького складу ВНЗ. З’ясовано, що на практиці різних ВНЗ України широкого апробувалися різні форми та методи оцінки якості педагогічної діяльності викладачів, серед яких: метод атестації, метод рейтингу, метод оцінки викладача студентами та колегами, експертний метод, авторські методики тощо, які мали певні особливості та специфіку на кожному з визначених етапів.
  • Документ
    Атестація як один із методів оцінювання діяльності викладічів вищої школи України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)
    (2016) Ткаченко Олена Борисівна; Tkachenko Olena Borysivna
    У статті розкрито зміст та сутність атестації як одного з методів оцінювання якості діяльності викладачів у теорії та практиці вищої школи впродовж досліджуваного періоду; схарактеризовано особливості вирішення аналізованого питання на законодавчому рівні. З’ясовано, що впродовж аналізованого періоду атестація педагогічних керівників проводилась із різною метою та здійснювалась у різних формах за різними критеріями; установлено, що особливо важливим в аспекті досліджуваної проблеми виявився 1987 рік, коли урядом країни було постановлено враховувати думку студентів при конкурсному обранні професорсько-викладацького складу на посаду; наведено приклади проведення атестації у ВНЗ України; указано на недоліки у проведенні атестації науково-педагогічних працівників.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук