eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tkachenko Nataliia Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості реалізації соціокультурного підходу до навчання іноземних мов у вищій школі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Ткаченко Наталія Миколаївна; Tkachenko Nataliia Mykolaivna
    Статтю присвячено висвітленню сутності та основних положень соціокультурного підходу до навчання іноземних мов, а також шляхів його реалізації в системі вищої освіти. Визначено соціокультурну компетентність як результат соціокультурної освіти, проаналізовано її компонентний склад. Наведено сучасні форми, методи та засоби розвитку соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови поза мовним середовищем. Найбільш доцільними формами занять визначено дебати, семінари, конференції, дискусії. Рольові ігри, проблемні завдання вважаються найдієвішими методами. Серед засобів навчання виокремлено готові мультимедійні курси, кіно-, відео-, телефільми, автентичні матеріали.
  • Документ
    Теоретико-методологічні основи формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземної мови з урахуванням положень Концепції «Нова українська школа»
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Ткаченко Наталія Миколаївна; Tkachenko Nataliia Mykolaivna
    У статті проаналізовано чинники, що здійнюють вплив на навчальну діяльність майбутніх педагогів у вищому педагогічному закладі освіти. Виокремлено зовнішні (об'єктивні та суб'єктивні) та внутрішні (особистісні й загальнолюдські) чинники, що є засобом взаємодії індивіда зі світом. Теоретико-методологічною основою формування професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови визначено сучасні наукові парадигми (знаннєва, культурологічна, гуманістична, управлінська), що виступають орієнтиром у професійній підготовці фахівців педагогічної сфери, а також підходи (комунікативно-діяльнісний, особистісно- орієнтований, культурологічний, системний, технологічний), що спрямовують студентів на вибір важливих світоглядних орієнтирів у професійній діяльності.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук

We collect and process your personal information for the following purposes: Authentication, Preferences, Acknowledgement and Statistics.
To learn more, please read our
privacy policy.

Customize