eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tkachenko A. V."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Забезпечення основ професійного розвитку вихованців як педагогічне завдання трудового дитячого корпусу А. С. Макаренка
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Ткаченко А. В.; Tkachenko A. V.
    На підставі аналізу широкого кола маловідомих архівних джерел розкрито особливості організації умов для професійного розвитку вихованців інтернатних закладів Харківського округу у складі створеного і керованого А. С. Макаренком Трудового дитячого корпусу (1927-1928 рр.). Проаналізовано динаміку поглядів А. С. Макаренка щодо необхідності спеціально організованого професійного навчання в межах інтернатного закладу.
  • Документ
    Застосування математичного інструментарію до розв’язування фізичних задач
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Сердюк З. О. ; Serdiuk Z. O. ; Ткаченко А. В.; Tkachenko A. V.
    Підготовка сучасного конкурентно-спроможного фахівця у галузі природничих наук, а саме – фізики – певною мірою залежить від його математичної підготовки. Адже розв’язувати практичні фізичні задачі без потужного математичного апарату неможливо. Тому підготовка майбутніх фахівців з різних фізичних спеціальностей, зокрема 104 «Фізика та астрономія», 105 «Прикладна фізика та наноматеріали» та інших має базуватися на ґрунтовній математичній базі. Тому метою статті є розглянути особливості організації вивчення математичних курсів для студентів-фізиків з опорою на подальше застосування під час розв’язування фізичних задач. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: 1) теоретичні – аналіз науково-методичної літератури, аналіз стандартів зі спеціальностей 104 та 105, змісту навчальних підручників з різних розділів фізики, математичного аналізу,вищої математики; 2) емпіричні – проведено опитування серед студентів та викладачів щодо ефективності використання розробленої нами системи завдань. У результаті роботи нами дещо удосконалено систему завдань щодо використання математичного апарату, спрямованої на підготовку студентів-фізиків до розв’язування практичних фізичних задач та розроблено методичні рекомендації до кожного виду завдань. У подальшому плануємо створити дидактично виважену систему завдань до різних тем з математичного аналізу, вищої математики (зокрема диференціальні рівняння) з урахуванням специфіки підготовки майбутніх фахівців з фізичних спеціальностей ЗВО.
  • Документ
    Умови професіоналізації підлітків у Харківській трудовій колонії імені М. Горького
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Ткаченко А. В.; Tkachenko A. V.
    У статті реалізована спроба аналізу комплексу документальних свідчень про очолювану А. С. Макаренком Харківську трудову колонію імені М. Горького з точки зору визначення цілей, змісту і засобів професійної підготовки підлітків. На основі низки відомих і нещодавно знайдених б архівах свідчень, робляться висновки щодо позиції А. С. Макаренка в справі організації професійного майбутнього його вихованців.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук