eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tishkova Viktoriya Valentynivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості застосування комп’ютерних технологій на уроках математики для учнів з інтелектуальними порушеннями
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Тішкова Вікторія Валентинівна; Tishkova Viktoriya Valentynivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych
    Об’єктом дослідження є процес впровадження комп’ютерних технологій для дітей з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження – процес використання комп’ютерних технологій на уроках математики для дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність застосування комп’ютерних технологій на уроках математики для дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями в умовах освітнього закладу. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти застосування комп’ютерних технологій для учнів з інтелектуальними порушеннями, дано визначення основних понять, проаналізовано особливості розвитку математичних уявлень в учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку в умовах спеціального закладу освіти. У другому розділі висвітлено організацію процесу застосування комп’ютерних технологій на уроках математики для учнів з інтелектуальними порушеннями, визначено стан сформованості математичних уявлень в учнів означеної нозології молодшого шкільного віку, розкрито напрями корекційної роботи з формування математичних уявлень у даних дітей, які забезпечують ефективність процесу організації корекційно-педагогічної роботи з даного виду навчальної діяльності. У третьому розділі обґрунтовано експериментальну перевірку ефективності комп’ютерних технологій при формуванні математичних уявлень дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти, розроблено зміст процесу застосування комп’ютерних технологій на уроках математики для учнів означеної нозології, який сприяв закріпленню дітьми нового математичного матеріалу, формуванню математичних уявлень і практичних навичок. У групових формах роботи забезпечувалися сприятливі умови для розвитку комунікативної діяльності учнів, вміння взаємодіяти в специфічних шкільних видах діяльності. При проведенні занять реалізовувався диференційований підхід у навчанні, заснований на обліку психологічних особливостей дітей з інтелектуальними порушеннями при формуванні математичних уявлень. Проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження доповідалися під час проведення «Круглого столу» з проблем психолого-педагогічної і соціальної реабілітації, соціально-трудової адаптації та інтеграції дітей з обмеженими можливостями здоров’я в рамках проблемної групи за темою «Формування безперешкодного середовища для життєдіяльності дітей з обмеженими можливостями здоров’я»; під час участі у VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2020 р., м. Суми); під час участі у VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень, 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 102 сторінки, з них – 71 сторінка основного тексту, 4 рисунки, 3 таблиці, 85 джерел.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук