eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ternavska Tetiana"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Волонтерська діяльність як шлях до професійного самовизначення майбутнього соціального працівника
    (2017) Тернавська Тетяна; Ternavska Tetiana
    У статті представлено теоретичне обґрунтування й аналіз волонтерської діяльності як шляху до професійного самовизначення майбутнього соціального працівника. Визначено, що для гармонійного становлення майбутнього соціального працівника та усвідомлення студентом-першокурсником своєї професійної реалізації необхідно: активна участь у волонтерській діяльності (організація та проведення благодійних акцій, спеціальна допомога, аніматорські акції); особиста допомога в пошуці та передачі матеріальних коштів людям, які цього потребують (пошук спонсорів, меценатів, небайдужих людей); створення та впровадження науково-практичних проектів із соціальної роботи; виконання обов’язків наставника, помічника (для людей, угрупувань, громад, об’єднань) за потребою.
  • Документ
    Соціально-педагогічні концепції підтримки сімей, які мають дітей з особливими потребами
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Тернавська Тетяна; Ternavska Tetiana
    У статті представлено теоретичне обґрунтування та аналіз соціально- педагогічної підтримки сімей, які мають дітей з особливими потребами. Визначено, що соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують дитину з особливими потребами базується на основних концептуальних принципах соціально-педагогічної роботи і є єдністю дій сімей і соціальних інститутів у процесі соціалізації дитини. Активізація ролі батьків, їх навчання та включення у процес соціально-педагогічної й соціально-психологічної діяльності є сімейно-центрованою практикою, що спрямована на соціалізацію дитини.
  • Документ
    Формування ефективної комунікації майбутніх соціальних працівників у процесі вивчення практичних дисциплін
    (2016) Тернавська Тетяна; Ternavska Tetiana
    У статті визначено й теоретично обґрунтовано формування ефективної комунікації в майбутніх соціальних працівників у процесі вивчення практичних дисциплін. Було застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження. Зазначено, що сформованість умінь і навичок ефективної комунікації для майбутніх соціальних робітників відбувається шляхом засвоєння методів і технологій спілкування за рахунок проговорювання, участі в діалогах та дискусіях, програвання проблемно-ситуаційних завдань, розв’язання конфліктів і суперечностей у процесі презентації творчих проектів.
  • Документ
    Індивідуальна інтелектуальна мобільність у професійній самореалізації викладача та корпоративній культурі закладу вищої освіти
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Тернавська Тетяна; Ternavska Tetiana
    У статті презентовано аналіз актуальних підходів до формування індивідуальної інтелектуальної мобільності викладача закладу вищої освіти. Індивідуальна інтелектуальна мобільність розглядається з позиції подолання особистістю внутрішніх бар’єрів, що дасть поштовх до самореалізації викладача та корпоративної культури закладу вищої освіти. Зазначено, що самореалізація викладача, його індивідуальна інтелектуальна мобільність та корпоративна культура закладу вищої освіти є трьома важливими компонентами для реалізації успішного, якісного та гармонійного освітнього процесу. Інтелектуальна мобільність формується і розвивається у процесі практичної, освітньої, соціальної, культурної діяльності людини, що сприяє реалізації творчого потенціалу та здібностей. Інтелектуальна мобільність викладача передбачає набуття професійних компетентностей, бути самокритичним, моделювати та модифікувати свою професійну та особистісну траєкторії із навичками адаптуватися відповідно до мінливих умов сьогодення. Індивідуальна інтелектуальна мобільність сучасного викладача має корелювати з її професіоналізмом, освіченістю, гуміністичними якостями, емпатією, об’єктивною амбітністю та кар’єрним ростом. Наголошено, що наслідки соціального сходження або падіння особистості відображають рівень адаптативних навичок та гнучкість когнітивних здібностей, віддзеркалюють рівень сформованості індивідуальної інтелектуальної мобільності, що безпосередньо корелює із напрямками професійної самореалізації. Узагальнено, що для успішної професійної самореалізації, індивідуальна інтелектуальна мобільність викладача закладу вищої освіти уособлює характеристику особистості, яка є професійною, гнучкою, креативною, здатною робити вибір і самовдосконалюватись у сприятливому колективі однодумців із дотриманням етичних засад корпоративної культури.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук