eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Telychko Nataliia"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток навичок аудіювання з використанням мультимодального підходу на заняттях з іноземної мови як методологічна проблема
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025) Фельцан Інна; Feltsan Inna; Теличко Наталія; Telychko Nataliia; Попп Діана; Popp Diana
    У статті здійснено ґрунтовний аналіз сутності мультимодального підходу та виокремлено критерії його застосування у методиці формування навичок аудіювання здобувачів освіти. У ході дослідження з’ясовано, що мультимодальний підхід, як інноваційний інструмент сучасної педагогіки, забезпечує інтеграцію різних видів модальностей – вербальної, візуальної, аудіальної у процес навчання. Ретроспективний аналіз теорії мультимодальності в освіті дозволив відстежити основні етапи еволюції практики застосування мультимодального підходу, виявити концептуальні засади та окреслити ключові переваги, що визначають його значущість у сучасній освітній практиці. Встановлено, що аспект аудіювання, як складова розвитку комунікативної компетенції з іноземної мови, набуває особливого значення в умовах глобалізації, цифровізації та різних форм міжкультурної комунікації. Результати дослідження підтверджують, що використання мультимодального підходу зменшує когнітивне навантаження, сприяє підвищенню мотивації до навчання та полегшує опанування складного матеріалу завдяки адаптації до індивідуальних потреб і рівня знань. Використання мультимодального підходу відповідає потребам оптимізації освітнього процесу та підвищення ефективності іншомовної освіти, а також формування соціокультурної компетентності. Автори вивчають особливості використання підходу як методологічної проблеми, що дозволило формувати висновки про відповідність організації процесу психолого‐віковим характеристикам розвитку особистості, розглянути критерії готовності педагога до роботи з засобами мультимодального впливу, його вміння інтегрувати різні методи та інструменти навчання, а також проаналізувати методичне забезпечення інтерактивних платформ, в основі принципу дії яких лежить мультимодальний вплив.
  • Документ
    Формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя іноземної мови
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Теличко Наталія; Telychko Nataliia; Дядченко Олена; Diadchenko Olena
    Актуальність теми дослідження зумовлена змінами вимог до педагогічної майстерності майбутнього вчителя іноземної мови, що відбуваються з огляду на діджиталізацію всіх сфер життя, переходом від традиційного до змішаного навчання, запровадженням автономного вивчення іноземної мови та збільшенням питомої ваги самостійної роботи студента. Мета дослідження полягає у виявленні нових вимог до формування педагогічної майстерності та характеристиці складових педагогічної майстерності майбутнього вчителя іноземної мови. За результатами дослідження були визначені шляхи осучаснення педагогічної майстерності майбутнього вчителя іноземної мови з позицій компетентнісного підходу до навчання. Вони передбачають підвищення рівня комп’ютерної грамотності вчителя, врахування організаційних, методичних, психологічних та технічних чинників змішаного навчання, вплив особистості майбутнього вчителя на ставлення учнів до вивчення іноземної мови.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук