Перегляд за Автор "Televna Inna Pavlivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Доцільність застосування інноваційних здоров’язберігаючих технологій в роботі логопеда(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Телевна Інна Павлівна; Televna Inna PavlivnaНаукова стаття висвітлює питання застосування здоров’язберігаючих технологій в роботі із дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку через застосування інноваційних технологій. Підвищення ефективності корекційної логопедичної роботи з усунення порушень мовленнєвого розвитку дошкільників є однією з актуальних проблем діяльності вчителя-логопеда, спрямованої на корекційно-розвиткову роботу з дітьми, інноваційні технології набувають все більшого значення, поряд з традиційними, вони сприяють досягненню максимально можливих успіхів у подоланні мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.Документ Здоров’язберігаючі технології в роботі вчителя-дефектолога із дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Телевна Інна Павлівна; Televna Inna Pavlivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaОб’єктом дослідження є процес впровадження здоров’язберігаючої технологій у роботі вчителя-дефектолога. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку як здоров’язберігаючої технології. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-педагогічних умов розвитку емоційного інтелекту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку як здоров’язберігаючої технології у роботі вчителя-дефектолога. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито специфіку професійної діяльності вчителя-дефектолога на основі застосування індивідуального, диференційованого підходів до дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, уточнено сутність поняття «здоров’язберігаючи технології», визначено сутність здоров’язберігаючих технологій в роботі вчителя-дефектолога в закладі дошкільної освіти, окреслено й обґрунтовано функції здоров'язберігаючих технологій. У другому розділі визначено критерії розвитку емоційного інтелекту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, відповідно до критеріїв розроблено показники і рівні розвитку емоційного інтелекту дошкільників зазначеної категорії, підібрано валідні методики, проаналізовано констатувальний етап дослідження. У третьому розділі висвітлено розроблені й апробовані відповідно до завдань дослідження організаційно-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку як здоров’язберігаючої технології у роботі вчителя-дефектолога, надані психолого-педагогічні рекомендації щодо формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (24 листопада 2021 року, м. Суми); Матеріали магістерського дослідження висвітлені в 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 89 сторінок, з них – 81 сторінки основного тексту, 6 рисунків, 7 таблиці, 82 джерела.