eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tarasova Vitaliia"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Пізнавальна активність як засіб формування зв’язного мовлення в дітей з інтелектуальним недорозвиненням
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Тарасова Віталія; Tarasova Vitaliia
    У статті висвітлюється проблема реалізації потенційних можливостей дітей із інтелектуальним недорозвиненням. Розкриваються особливості формування пізнавальної активності як засобу розвитку зв’язного мовлення в дітей із розумовою відсталістю. Зазначається, що одним із стимулів розвитку зв’язного мовлення, у тому числі й спілкування у формі діалогу, є активність самої дитини, обумовлена її природними потребами в інформації про навколишню дійсність на основі існуючих вражень. Зазначається, що в даний час проблема розвитку зв’язного мовлення в даної категорії дітей, є маловивченою та потребує як теоретичних джерел, так і практичних рекомендацій і програм.
  • Документ
    Роль практичного компонента в структурі формування риторичної культури корекційних педагогів
    (2016) Тарасова Віталія; Tarasova Vitaliia; Ільченко Оксана; Ilchenko Oksana
    У статті розкривається структура практичного компоненту в системі формування риторичної культури корекційних педагогів. Зазначається, що практичний компонент риторичної культури корекційного педагога є одним із основних складників структури педагогічної діяльності, що включає в себе весь спектр мовленнєвих умінь, а також уміння організовувати процеси комунікації, взаємодіяти з суб’єктами виховного процесу. Риторична культура корекційного педагога – це складне особистісне утворення, що передбачає зразкову трансляцію через публічне мовлення вербальних та невербальних засобів. Риторична культура корекційного педагога зумовлена специфікою його роботи, а саме: спілкуванням з дітьми різних вікових груп, які мають особливі потреби.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук