Перегляд за Автор "Tarasova Vitaliia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Пізнавальна активність як засіб формування зв’язного мовлення в дітей з інтелектуальним недорозвиненням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Тарасова Віталія; Tarasova VitaliiaУ статті висвітлюється проблема реалізації потенційних можливостей дітей із інтелектуальним недорозвиненням. Розкриваються особливості формування пізнавальної активності як засобу розвитку зв’язного мовлення в дітей із розумовою відсталістю. Зазначається, що одним із стимулів розвитку зв’язного мовлення, у тому числі й спілкування у формі діалогу, є активність самої дитини, обумовлена її природними потребами в інформації про навколишню дійсність на основі існуючих вражень. Зазначається, що в даний час проблема розвитку зв’язного мовлення в даної категорії дітей, є маловивченою та потребує як теоретичних джерел, так і практичних рекомендацій і програм.Документ Роль практичного компонента в структурі формування риторичної культури корекційних педагогів(2016) Тарасова Віталія; Tarasova Vitaliia; Ільченко Оксана; Ilchenko OksanaУ статті розкривається структура практичного компоненту в системі формування риторичної культури корекційних педагогів. Зазначається, що практичний компонент риторичної культури корекційного педагога є одним із основних складників структури педагогічної діяльності, що включає в себе весь спектр мовленнєвих умінь, а також уміння організовувати процеси комунікації, взаємодіяти з суб’єктами виховного процесу. Риторична культура корекційного педагога – це складне особистісне утворення, що передбачає зразкову трансляцію через публічне мовлення вербальних та невербальних засобів. Риторична культура корекційного педагога зумовлена специфікою його роботи, а саме: спілкуванням з дітьми різних вікових груп, які мають особливі потреби.