eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Taran Yevheniia Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Sand-Art як метод корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Таран Євгенія Олександрівна; Косенко Юрій Миколайович; Taran Yevheniia Oleksandrivna; Kosenko Yurii Mykolaiovych
    У дослідженні викладено сучасні погляди на теорію і практику проблеми корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами засобом арт-терапії. Теоретична та практична значущість дослідження полягає у можливості застосування діагностичних методик та комплексу вправ з пісочної анімації для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Висвітлено прийоми корекції агресивної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії з використанням технології Sand-art. Дослідження може бути корисним для корекційних педагогів, психологів, здобувачів вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта, батьків дітей з особливими освітніми потребами.
  • Документ
    Використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Таран Євгенія Олександрівна; Taran Yevheniia Oleksandrivna
    У статті описано використання та вплив арт-терапевтичних технологій на процес розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом. Нові умови стратегії реформування спеціальної освіти в Україні передбачають кардинальну переоцінку багатьох аспектів проблеми формування особистості, її підготовки до життя в багатовимірному суспільстві. Арт-терапія у педагогічній інтерпретації розуміється як турбота про емоційне самопочуття і психологічне здоров’я засобами художньої (візуальної) творчості. За висновком автора, використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом є виправданим та ефективним.
  • Документ
    Психосоціальна допомога дітям та дорослим під час війни
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Таран Євгенія Олександрівна; Taran Yevheniia Oleksandrivna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii Mykolaiovych
    Під час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні. В період військового стану досить велика частина дітей та дорослих в наслідок переживання травматичних подій, мають тривожні розлади, психоемоційні порушення, складний процес соціальної адаптації до нових умов проживання і навчання. Важливо розуміти, що люди в умовах війни можуть мати специфічні потреби. Психолого-педагогічні та соціальні працівники допомагають виявляти ці потреби, адже люди часто не розуміють, що потребують допомоги. Професійна психологічна, психолого-педагогічна та соціальна реабілітація стане в пригоді для стабілізації та допоможе значно зменшити рівень психологічної травматизації.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук