Перегляд за Автор "Synyshyn Liliia"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Провідні тенденції розвитку художньо-промислової освіти Галичини (кінець ХІХ – 30-ті рр. ХХ століття)(2016) Синишин Лілія; Synyshyn LiliiaУ статті висвітлено результати історико-педагогічних досліджень із проблеми особливостей розвитку художньо-промислової освіти в Галичині у кінці ХІХ – 30-ті рр. ХХ століття. Подані тенденції: державне регулювання розвитку художньо-промислової освіти; зростання соціальної ініціативи та громадських організацій у справі розбудови художньо-промислової освіти; трансформація художньої народної ремісничої традиції в інституційовану фахову художньо-промислову освіту; структурування змістово-методичного забезпечення підготовки фахівців у галузі; налагодження зв’язків художньо-промислової освіти й виробництва відповідно до соціально-економічних вимог є результатом історико-генетичного аналізу й узагальнення наукових джерел з проблеми дослідження.Документ Розвиток осередків художньо-промислової освіти Галичини в кінці ХІХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Синишин Лілія; Synyshyn LiliiaУ статті висвітлено результати історико-педагогічних пошуків із проблеми розвитку осередків художньо-промислової освіти Галичини й розкрито вплив соціально-економічних, соціально-культурних чинників на розбудову художньопромислової освіти краю. Схарактеризовано особливості становлення осередків художньо-промислової освіти в умовах Австро-Угорської імперії. Розкрито становлення й особливості функціонування осередків художньо-промислової освіти на локаціях Львова, Косова, Коломиї, Станіславова. Виявлено взаємовплив традицій народного мистецтва та поступу осередків художньо-промислової освіти.Документ Становлення художньої-промислової освіти Галичини (кінець ХІХ – перша половина ХХ століття)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Синишин Лілія; Synyshyn LiliiaУ статті висвітлено особливості становлення художньо-промислової освіти на Галичині в хронологічних межах кінця ХІХ – першої половини ХХ століття. З’ясовано вплив європейської суспільної думки на розвиток ремісничо-мистецьких шкіл. Розкрито тенденції розвитку народного мистецтва на Галичині та входження його в європейський художній простір. Узагальнено передумови, що визначили поступ художньо-промислової освіти галицького краю.Документ Художньо-промислова освіта Галичини кінця ХІХ – першої половини ХХ століття: періодизація розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Синишин Лілія; Synyshyn LiliiaУ статті висвітлено періодизацію розвитку художньо-промислової освіти Галичини кінця ХІХ - першої половини ХХ століття. Авторська концепція періодизації означеного історико-культурного й педагогічного феномена розроблена на методологічних підходах сучасних українських учених. На засадах принципу інтердисциплінарності, за критерієм гармонізації етнокультурних традицій, інтеграції художньої та промислової складових, зростання мережі художньо-промислових шкіл виокремлено два періоди та етапи в них; висвітлено особливості поступу художньо- промислової освіти Галичини у визначених хронологічних межах; розкрито внесок педагогів, громадських діячів у розвиток художньо-промислових шкіл.