Перегляд за Автор "Sydorenko Viktoriia Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Науково-методична система розвитку педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в післядипломній педагогічній освіті: регіональні виміри(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сидоренко Вікторія Вікторівна; Sydorenko Viktoriia ViktorivnaУ статі проаналізовано дієву інноваційну науково-методичну систему розвитку педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в просторі післядипломної освіти з її ознаками організаційного та акмеологічного науково-методичного супроводу.Документ Нова якість майстерної професійно-педагогічної дії вчителя української мови і літератури в системі післядипломної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сидоренко Вікторія Вікторівна; Sydorenko Viktoriia ViktorivnaУ науковій розвідці розглянуто структурно-змістові параметри, зокрема діяльнісний вимір, які характеризують педагогічну майстерність вчителя української мови і літератури в умовах післядипломного простору. Виявлено нові механізми розвитку майстерності вчителя до рівня акмепрофесіоналізму.Документ Професійно-педагогічна компетентність як сутнісна складова педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в системі післядипломної освіти(2014) Сидоренко Вікторія Вікторівна; Sydorenko Viktoriia ViktorivnaСтаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений неперервному розвитку педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в умовах післядипломної педагогічної освіти. За використання кластерного аналізу розглянуто поняттєво-термінологічну кореляцію професійно значущих для вчителя української мови і літератури компетентностей і компетенцій у їх ієрархічному взаємозв’язку і взаємозумовленості. Відповідно до перерахованих характеристик компетентним учителем української мови і літератури вважаємо того, хто завдяки мобілізованим достатнім знанням, умінням, спеціальним професійним здібностям, особистісним якостям спроможний успішно здійснювати інноваційну професійно-педагогічну діяльність у сучасних соціокультурних умовах.