Перегляд за Автор "Svitak Vasyl"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика експериментального дослідження результативності індивідуальної підготовки військових фахівців у навчальних центрах Збройних Сил України(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Світак Василь; Svitak VasylУ статті охарактеризовано мету та зміст основних етапів педагогічного експерименту, на основі чого зроблено висновок, що педагогічна авторська модель індивідуальної підготовки військових фахівців суттєво впливає на сформованість фахової компетентності осіб, які вчаться у навчальних центрах Збройних Сил України засобами інноваційних технологій навчання. Ключовими характеристиками педагогічного експерименту досліджуваного феномена є такі: внесення змін до освітнього процесу відповідно до розробленого плану та гіпотези дослідження; створення таких педагогічних умов, за яких стають більш помітними взаємозв’язки між різними аспектами навчального процесу щодо організації індивідуальної підготовки військових фахівців; фіксація результатів навчальної діяльності. Впроваджено у програму індивідуальної фахової підготовки «сапер» навчальні посібники «Сапер» рівень 1; розроблено та затверджено контрольну смугу оцінювання військових фахівців за військово‐обліковою спеціальністю «Сапер» 1‐2 рівнів, які відповідають стандартам НАТО.