Перегляд за Автор "Svietlova T. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Олімпіадні завдання на заняттях з елементарної математики як один із шляхів розвитку творчого мислення студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia Anatoliivna; Бардакова О. Г.; Bardakova O. H.; Глазько Л. Ю.; Hlazko L. Yu.; Свєтлова Т. В.; Svietlova T. V.У статті пропонується один із шляхів розвитку творчого мислення майбутніх вчителів математики в ході вивчення елементарної математики: розв’язування олімпіадних завдань, пов’язаних з темою кожного конкретного заняття . Увагу приділено темам «Розв’язування рівнянь, що містять цілу та дробову частини», «Коло, вписане у трикутник, та коло, описане навколо трикутника». Наведені приклади задач, що пропонуються на олімпіадах з математики для школярів, та завдань, виконання яких «готує» студентів до їх розв’язування (можуть бути запропоновані на заняттях з елементарної математики).Документ Система роботи з обдарованими учнями в контексті підготовки до олімпіади з математики(2015) Свєтлова Т. В.; Svietlova T. V.Розглянуто систему роботи з математично обдарованими учнями в процесі підготовки до Всеукраїнської олімпіади з математики.