Перегляд за Автор "Svidlov Yurii Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив факторів навчального середовища на фізичний розвиток і психофункціональний стан учнів кадетського корпусу(2014) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Проценко В. В.; Protsenko V. V.; Єрофєєва К. І.; Yerofieieva K. I.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii IvanovychУ статті представлено результати дослідження морфофункціональних і психофізіологічних показників учнів кадетського корпусу на початку першого та другого року навчання. Виявлено позитивні тенденції у фізичному розвитку й функціональному становленні організму кадетів у динаміці навчання, а також встановлено суттєве підвищення продуктивності їх розумової діяльності, що свідчить про створення оптимальних умов навчального середовища в даному освітньому закладі.Документ Динаміка психофункціональних показників учнів військового ліцею в процесі навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Пащенко А. О.; Pashchenko A. O.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii Ivanovych; Прощайло В. М.; Proshchailo V. M.У статті наведено результати дослідження деяких показників розумової діяльності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Динаміка більшості психофізіологічних параметрів протягом першого року навчання ліцеїстів свідчить про достатньо високу продуктивність їх розумової діяльності, що забезпечується значним напруженням адаптаційних механізмів з проявами ознак вираженого стомлення.Документ Особливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею до специфічних умов навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Пащенко А. О.; Pashchenko A. O.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii Ivanovych; Прощайло В. М.; Proshchailo V. M.У статті подано результати дослідження психофункціональних показників учнів ліцею в процесі їх довготривалої адаптації до навчальних навантажень. Аналіз отриманих даних свідчить про підвищення адаптаційних можливостей ліцеїстів протягом дворічного терміну навчання.