eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sushchenko Olena Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    До питання про використання компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, ерготерапії
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Сущенко Олена Миколаївна; Sushchenko Olena Mykolaivna; Костирко Діана; Kostyrko Diana
    Обґрунтовано доцільність компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, ерготерапії.
  • Документ
    Розвиток професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сущенко Олена Миколаївна; Sushchenko Olena Mykolaivna
    У дисертації обгрунтовано модель розвитку професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики, яка складається з теоретико-методологічного, аналітичного, процесуального та критеріально-результативного блоків, базується на компетснтнісному, акмеологічному, біоетичному, валеологічному, соціокультурному, професійно-діяльнісному, системному і особистісно-орієнтованому підходах, специфічних принципах (орієнтації на практичну підготовку, суб’єктності, рефлективності, використання міжпредметних зв'язків, трансформації змісту виробничої практики, формування ціннісного ставлення, розвитку навичок роботи в команді), передбачає удосконалення змісту (тематичний план, завдання практики залежно від бази практики, інноваційні реабілітаційні методики), форм (настановні лекції, підсумкові конференції, вивчення інноваційного досвіду, бесіди, індивідуальні та групові тренінги, майстер-класи), методів (спеціалізаційна ротація, проблемний, інтерактивні (евристична бесіда, круглий стіл, вільний мікрофон), безпосередній контакт з реабілітангом, моделювання реальних ситуацій (кейс), портфоліо) та засобів (навчально-методичне забезпечення (програма, нормативні документи, щоденник практики), інформаційне забезпечення, ІКТ. технічні засоби).
  • Документ
    Теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Сущенко Олена Миколаївна; Sushchenko Olena Mykolaivna
    У статті розкрито теоретичні основи формування професійної компетентності як із теоретичної, так і з практичної діяльності фахівців із фізичної реабілітації. Визначено, що конкурентоспроможність фахівців із фізичної реабілітації є однією зі значущих складових професійної компетентності, що обумовлені активним використанням інформаційно-комунікативних технологій у сфері фізичної реабілітації. Сутність діяльності фахівця з фізичної реабілітації полягає у здатності отримувати теоретичні та практичні знання через способи переробки, передачі, зберігання й використання вмінь, навичок, отриманих у період навчання, проходження професійної практики. У статті також звернуто увагу на достатній вплив комунікаційної компетентності, яка виникає в різний час його діяльності (як у період навчання, проходження практики, так і в період трудової діяльності). У статті підкреслюється, що для фахівців із фізичної реабілітації велике значення має зв'язок методичної та теоретичної підготовки, професійний, практичний досвід, мислення, ерудованість, використання на достатньому рівні засобів комунікацій.
  • Документ
    Теоретичні умови формування професійних якостей у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі виробничої практики в умовах центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Сущенко Олена Миколаївна; Sushchenko Olena Mykolaivna
    У статті обґрунтовано актуальність і перспективи формування та розвитку професійних якостей особистості майбутніх фахівців з фізичної реабілітації; розкрито основи організації й методики формування професійних якостей у роботі та практичній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в умовах центру комплексної реабілітації дітей із інвалідністю. Успішне виконання професійної діяльності будь-якого працівника соціальної сфери залежить від оволодіння та вдалого використання ним низки характеристик, у тому числі професійних якостей особистості. Доведено, що професійна діяльність фахівців з фізичної реабілітації має реалізовуватися на базі системи професійних якостей. У процесі оволодіння, освоєння й виконання практичної професійної діяльності особистості психологічні якості поступово закріплюються, професіоналізуються, утворюючи самостійну систему правил поведінки, реагування, спілкування фахівця з дитиною або її представником.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук