Перегляд за Автор "Sushchenko Olena Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання про використання компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, ерготерапії(ФОП Цьома С. П., 2018) Сущенко Олена Миколаївна; Sushchenko Olena Mykolaivna; Костирко Діана; Kostyrko DianaОбґрунтовано доцільність компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, ерготерапії.Документ Розвиток професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сущенко Олена Миколаївна; Sushchenko Olena MykolaivnaУ дисертації обгрунтовано модель розвитку професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики, яка складається з теоретико-методологічного, аналітичного, процесуального та критеріально-результативного блоків, базується на компетснтнісному, акмеологічному, біоетичному, валеологічному, соціокультурному, професійно-діяльнісному, системному і особистісно-орієнтованому підходах, специфічних принципах (орієнтації на практичну підготовку, суб’єктності, рефлективності, використання міжпредметних зв'язків, трансформації змісту виробничої практики, формування ціннісного ставлення, розвитку навичок роботи в команді), передбачає удосконалення змісту (тематичний план, завдання практики залежно від бази практики, інноваційні реабілітаційні методики), форм (настановні лекції, підсумкові конференції, вивчення інноваційного досвіду, бесіди, індивідуальні та групові тренінги, майстер-класи), методів (спеціалізаційна ротація, проблемний, інтерактивні (евристична бесіда, круглий стіл, вільний мікрофон), безпосередній контакт з реабілітангом, моделювання реальних ситуацій (кейс), портфоліо) та засобів (навчально-методичне забезпечення (програма, нормативні документи, щоденник практики), інформаційне забезпечення, ІКТ. технічні засоби).Документ Теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Сущенко Олена Миколаївна; Sushchenko Olena MykolaivnaУ статті розкрито теоретичні основи формування професійної компетентності як із теоретичної, так і з практичної діяльності фахівців із фізичної реабілітації. Визначено, що конкурентоспроможність фахівців із фізичної реабілітації є однією зі значущих складових професійної компетентності, що обумовлені активним використанням інформаційно-комунікативних технологій у сфері фізичної реабілітації. Сутність діяльності фахівця з фізичної реабілітації полягає у здатності отримувати теоретичні та практичні знання через способи переробки, передачі, зберігання й використання вмінь, навичок, отриманих у період навчання, проходження професійної практики. У статті також звернуто увагу на достатній вплив комунікаційної компетентності, яка виникає в різний час його діяльності (як у період навчання, проходження практики, так і в період трудової діяльності). У статті підкреслюється, що для фахівців із фізичної реабілітації велике значення має зв'язок методичної та теоретичної підготовки, професійний, практичний досвід, мислення, ерудованість, використання на достатньому рівні засобів комунікацій.Документ Теоретичні умови формування професійних якостей у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі виробничої практики в умовах центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Сущенко Олена Миколаївна; Sushchenko Olena MykolaivnaУ статті обґрунтовано актуальність і перспективи формування та розвитку професійних якостей особистості майбутніх фахівців з фізичної реабілітації; розкрито основи організації й методики формування професійних якостей у роботі та практичній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в умовах центру комплексної реабілітації дітей із інвалідністю. Успішне виконання професійної діяльності будь-якого працівника соціальної сфери залежить від оволодіння та вдалого використання ним низки характеристик, у тому числі професійних якостей особистості. Доведено, що професійна діяльність фахівців з фізичної реабілітації має реалізовуватися на базі системи професійних якостей. У процесі оволодіння, освоєння й виконання практичної професійної діяльності особистості психологічні якості поступово закріплюються, професіоналізуються, утворюючи самостійну систему правил поведінки, реагування, спілкування фахівця з дитиною або її представником.