Перегляд за Автор "Sushchenko Liudmyla"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапій, ерготерапії до роботи з відновлення здоров'я спортсменів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Базильчук Олег Вікторович; Bazylchuk Oleh Viktorovych; Сущенко Людмила; Sushchenko LiudmylaУ статті сформульовано й розкрито зміст основних положень концепції професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії, ерготерапії до роботи з відновлення здоров'я спортсменів. Авторами акцентовано увагу на тому, що реалізація цих положень сприятиме підвищенню ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Указано, що професійно-кваліфікаційні характеристики майбутніх фахівців із фізичної терапії, ерготерапії є визначальними чинниками їх конкурентоспроможності на національному та міжнародному ринках праці в наданні послуг із відновлення здоров'я спортсменів. Новому українському суспільству потрібні фахівці з фізичної терапії, ерготерапії, які здатні до творчої співпраці в мультидисциплінарній команді фахівців і володіють сучасними інноваційними технологіями у сфері фізичної терапії, ерготерапії.Документ Формування професійної мобільності як складова реформування вищої фізкультурної освіти майбутніх фахівців з фізичної реабілітації(2015) Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii Olehovych; Сущенко Людмила; Sushchenko LiudmylaУ статті зазначено, що інноваційні процеси у реформуванні вищої фізкультурної освіти майбутніх фахівців з фізичної реабілітаціїпов’язані з процесом їх професійного самовизначення і професійної самореалізації в умовах досягнення вершин професіоналізму у реабілітаційної діяльності, спрямованій на зміцнення, збереження та відновлення здоров’я людини. Автори вказують, що у сучасний період розвитку суспільства характерною ознакою сфери професійної освіти і професійної кар’єри є постійна трансформація. Мобільність майбутніх фахівців визначається особистісними здібностями до її здійснення і виявляється в мотивованій і цілеспрямованій діяльності. У статті зазначено, що освіта повинна мати неперервний характер, пов’язаний з постійним підвищенням професійної кваліфікації фахівця. Інститут вищої фізкультурної освіти є каналом мобільності сучасного фахівця з фізичної реабілітації.