Перегляд за Автор "Sulym Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікативна діяльність учнів молодшого шкільного віку при вивченні іноземної мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мукан Наталія; Mukan Natalia; Сулим Володимир; Sulym Volodymyr; Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр Володимирович; Kuchai Oleksandr Volodymyrovych; Рокосовик Наталія; Rokosovyk NataliiaУ статті розглянуто теоретичні основи навчання іноземної мови у школі. Вивчення іноземної мови передбачає розвиток і вдосконалення різних психічних процесів і здібностей учнів молодшого шкільного віку. Вивчення іноземної мови виховує особистість, здатну мислити й діяти у глобальних умовах, забезпечуючи тим самим входження України до світового економічного простору. Основною метою вивчення іноземної мови є формування й розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичному опанування іноземної мови.Документ Позиція іноземної мови в освітньому процесі дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мукан Наталія; Mukan Natalia; Сулим Володимир; Sulym Volodymyr; Біда Олена Анатоліївна; Bida Olena Anatoliivna; Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр Володимирович; Kuchai Oleksandr Volodymyrovych; Чичук Антоніна; Chychuk AntoninaНавчання іноземної мови передбачає формування в учнів комунікативної компетентності, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування. У початковій школі створюються умови для ранньої комунікативно-психологічної адаптації школярів до нового мовного світу та для подолання подальших психологічних бар’єрів у процесі використання іноземної мови як засобу спілкування; для розвитку мотивації в подальшому оволодінні іноземної мови; формується елементарна комунікативна компетентність. У процесі вивчення іноземної мови формується особистість, здатна мислити й діяти в глобальних умовах, забезпечуючи тим самим входження України до світового економічного простору.Документ Роль позааудиторної роботи у підвищенні якості підготовки майбутніх фахівців іноземної мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кучай Тетяна; Сулим Володимир; Рожак Наталія; Рокосовик Наталія; Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Kuchai Tetiana; Sulym Volodymyr; Rozhak Nataliia; Rokosovyk Nataliia; Zorochkina Tetiana SerhiivnaУ статті розглядається роль позааудиторної роботи у підвищенні якості підготовки майбутніх фахівців іноземної мови. Важливоя умовою досягнення високих результатів підготовки фахівців іноземної мови є оптимальне поєднання аудиторної та самостійної позааудиторної роботи студентів. Дуже вагомим є розвиток самостійності студента, формування навичок самостійної пошукової діяльності, здатності брати на себе відповідальність, самостійно вирішувати проблему, знаходити конструктивні рішення, вихід із кризової ситуації тощо. Позааудиторна робота утворює у студентів уміння володіти прийомами аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння; розвиває гнучкість мислення; відкриває можливості для розвитку та стабілізації позитивних мотивів учіння для активізації процесу оволодіння іноземною мовою як засобом спілкування й формування особистості висококваліфікованого фахівця.