Перегляд за Автор "Strilchuk R. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток підприємств у контексті інноваційної зрілості(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Стрільчук Р. М.; Strilchuk R. M.; Ільків Н. В.; Ilkiv N. V.; Голейко М. В.; Holeiko M. V.Інновації є рушійною силою розвитку бізнесу, відіграючи ключову роль у формуванні конкурентоспроможності та пристосуванні до змін на ринку й у технологічному середовищі. Метою статті є виокремлення головних моделей інноваційної зрілості, особливостей формування інноваційної культури підприємств як елемента моделі інноваційної зрілості. Проведено аналіз моделей для оцінки інноваційної зрілості, що для дослідження здатності підприємств до інновацій та покращення внутрішніх процесів. Моделі інноваційної зрілості дають змогу підприємствам досягти більш високого рівня інноваційного розвитку та зрозуміти рівень своїх інноваційних можливостей, визначити стратегії для підтримки стійкого розвитку. Встановлено, що інноваційна зрілість безпосередньо пов'язана з інноваційною структурою підприємства та може вказувати на слабкі місця, які потребують вдосконалення. Культурні цінності, ефективні структури та процеси, лідерство й орієнтація на клієнта, відіграють важливу роль у становленні інноваційної зрілості. Це дозволяє підприємствам оцінити свої інноваційні ініціативи, рівень інноваційної компетентності та створювати дорожню карту для покращення інноваційного потенціалу. Формування інноваційної культури є важливим елементом розвитку інноваційної зрілості підприємств, адже культура сприяє адаптації та швидкому впровадженню інновацій. Інноваційна культура включає такі аспекти, як відкритість до нових ідей, децентралізація ухвалення рішень, підтримка лідерів і команди, які готові впроваджувати інновації.Документ Стратегія інноваційного розвитку підприємств: менторський підхід(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Юринець З. В.; Yurynets Z. V.; Замроз М. В.; Zamroz M. V.; Стрільчук Р. М.; Strilchuk R. M.Метою статті є дослідження стратегії інноваційного розвитку підприємств із використанням менторського підходу, побудова матриці професійних комунікацій і визначення рівня ефективності комунікацій між підрозділами підприємства. Розкрито участь менторства у формуванні стратегія інноваційного розвитку підприємств. Акцентовано увагу на тому, що ментори допомагають працівникам швидше адаптуватися до нових умов роботи, передаючи не лише технічні знання, а й навички професійних комунікацій, необхідні для успішної взаємодії з колегами та партнерами, розвивати навички ефективної комунікації, що є основою для продуктивної роботи в команді та кращого розуміння робочих процесів. Виділено основні елементи менторського підходу. Встановлено, що матриця професійних комунікацій є важливим інструментом для ментора, дає змогу відстежувати та оптимізувати взаємодії між співробітниками на різних рівнях організації, відображає, хто і як часто комунікує, як ефективно відбувається передача інформації, а також виявляє потенційні «вузькі місця» в комунікаційних ланцюгах. Для прикладу взято будівельну компанію ТОВ «Львів-Буд» і побудовано матрицю професійних комунікацій. Проведений аналіз професійних комунікацій дав можливість зробити висновки щодо ефективності комунікацій між підрозділами підприємства. Виявлено рівні ефективності та вузькі місця між такими елементами та структурними одиницями підприємства: генеральний директор, виконавчий директор, фінансовий відділ, відділ проектування, будівельний відділ, відділ матеріально-технічного постачання, відділ маркетингу та продажів, відділ кадрів, юридичний відділ. На основі проведеного аналізу наведено пропозиції щодо вдосконалення професійних комунікацій, комунікаційного процесу і впровадження матриці професійних комунікацій на підприємстві.