eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Stozub Vasyl"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання інтерактивних технологій для формування культурологічної компетентності у курсантів військових ЗВО
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Стозуб Василь; Stozub Vasyl
    У статті досліджується важливість використання інтерактивних технологій для формування культурологічної компетентності у курсантів військових закладів вищої освіти. Зокрема, акцентується увага на актуальності цього процесу в умовах глобалізації та інтеграції України до міжнародних структур, зокрема в НАТО, що передбачає активну взаємодію військовослужбовців з представниками різних культур та націй. У роботі розглядаються різноманітні інтерактивні методи, зокрема симуляції, рольові ігри, онлайн-платформи, які сприяють не лише засвоєнню знань про культурні традиції та цінності інших народів, але й розвитку навичок міжкультурної комунікації. Підкреслюється, що інтерактивні технології допомагають створити реалістичні ситуації для практичного засвоєння культурологічних знань, що є важливим аспектом у підготовці майбутніх офіцерів, здатних ефективно працювати в умовах міжнародної співпраці та багатокультурних середовищах. Визначено основні переваги застосування інтерактивних технологій, зокрема підвищення мотивації курсантів, розвиток критичного мислення та креативності, а також формування здатності до швидкої адаптації в різних культурних контекстах. Стаття розглядає передумови розвитку культурологічної компетентності у курсантів військових ЗВО в умовах міжнародної інтеграції та реформування Збройних сил України. Зокрема, увагу акцентовано на важливості активного навчання, критичного мислення та підвищення рівня міжкультурної комунікації для ефективної професійної діяльності. Окремо розглядаються аспекти адаптації курсантів до змінюваного середовища та підготовки до міжнародного співробітництва. Мотивація та залучення курсантів до навчального процесу є ключовими чинниками розвитку їх професійної готовності до багатонаціональних операцій. Зазначено, що системний підхід до навчання курсантів в умовах культурної різноманітності сприятиме підвищенню ефективності їх професійної підготовки та успішній реалізації на міжнародній арені.
  • Документ
    Роль інтерактивних технологій в удосконаленні міжкультурної комунікації курсантів військових ЗВО
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Стозуб Василь; Stozub Vasyl
    В статті розглядається роль інтерактивних технологій у вдосконаленні міжкультурної комунікації курсантів військових закладів вищої освіти. Визначено, що інтерактивні методи навчання, зокрема рольові ігри, симуляції, відеоконференції та інші сучасні технології, значно сприяють розвитку міжкультурної компетентності курсантів, покращуючи їх мовні та комунікативні навички. Зазначено, що такі технології сприяють формуванню адаптивності, толерантності та здатності ефективно взаємодіяти з представниками різних культур, що є важливим для професійної діяльності майбутніх офіцерів. Особливу увагу приділено використанню інтерактивних методів як інструменту для підготовки курсантів до служби в багатокультурному середовищі, що підвищує їх здатність працювати в міжнародному контексті та забезпечує ефективну міжкультурну взаємодію. Стаття розглядає специфіку професійної діяльності військовослужбовців, зокрема офіцерів, і визначає важливість комунікативних навичок для ефективної взаємодії в колективі та з громадянами. Окрему увагу приділено професійно‐комунікативній компетентності, яка включає знання, навички та психологічну підготовленість, необхідні для виконання військових завдань. Важливими складовими є комунікативна, спеціальна, екстремальна та аутокомпетентність. Висвітлюються професійно важливі якості військовослужбовців, такі як інтелектуальні здібності, емоційно‐вольова стійкість та фізичні властивості, які є основою ефективної служби. Стаття також акцентує на важливості розвитку професійно‐комунікативних умінь офіцерів для забезпечення ефективної взаємодії за європейськими стандартами та в умовах міжнародної співпраці. Інтерактивні технології в навчальному процесі військових закладів вищої освіти сприяють удосконаленню міжкультурної комунікації та підготовці майбутніх офіцерів до роботи в багатокультурному середовищі.
  • Документ
    Інтерактивні методи навчання як інструмент розвитку культурологічної компетентності в майбутніх офіцерів
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Стозуб Василь; Stozub Vasyl
    У статті досліджується використання інтерактивних методів навчання як ефективного інструменту розвитку культурологічної компетентності у майбутніх офіцерів. Розглядаються основні принципи та види інтерактивних методів, які сприяють формуванню навичок критичного мислення, міжособистісної взаємодії та командної роботи. Автори підкреслюють важливість інтерактивного навчання для розвитку особистісних якостей, таких як відповідальність, моральні та етичні цінності, готовність до прийняття виважених рішень у складних ситуаціях. Окрема увага приділяється ролі культурологічної компетентності в підготовці офіцерів, яка дозволяє успішно працювати в багатокультурному середовищі та сприяє взаєморозумінню і повазі в колективі. Метою статті є обґрунтування інтерактивних методів навчання як інструменту розвитку культурологічної компетентності в майбутніх офіцерів. Стаття аналізує роль культурно-просвітницької діяльності в підготовці майбутніх офіцерів Національної гвардії України, акцентуючи увагу на важливості розвитку культурологічної компетентності для ефективної взаємодії з громадськістю в умовах глобалізації та інтеграції України в європейський і світовий простір. Окремо розглядаються інноваційні підходи до навчання, зокрема інтерактивні методи, що сприяють розвитку комунікаційних навичок, критичного мислення та здатності до культурного діалогу. Автор наголошує на необхідності поєднання традиційних та інтерактивних форм навчання для підготовки офіцерів, здатних до взаємодії з різними соціальними групами та культурними середовищами. Вивчено основні принципи інтерактивного навчання, які є ключовими для розвитку культурологічної компетентності в майбутніх військових лідерах. В статті також окреслено перспективи подальших досліджень у цій сфері, зокрема в контексті удосконалення освітнього процесу в військових навчальних закладах. The article explores the use of interactive teaching methods as an effective tool for developing cultural competence in future officers. The main principles and types of interactive methods that contribute to the formation of critical thinking skills, interpersonal interaction and teamwork are considered. The authors emphasize the importance of interactive teaching for the development of personal qualities, such as responsibility, moral and ethical values, readiness to make informed decisions in difficult situations. Special attention is paid to the role of cultural competence in the training of officers, which allows them to work successfully in a multicultural environment and promotes mutual understanding and respect in the team. The purpose of the article is to substantiate interactive teaching methods as a tool for developing cultural competence in future officers. The article analyzes the role of cultural and educational activities in the training of future officers of the National Guard of Ukraine, focusing on the importance of developing cultural competence for effective interaction with the public in the context of globalization and integration of Ukraine into the European and world space. Innovative approaches to training are separately considered, in particular interactive methods that contribute to the development of communication skills, critical thinking and the ability to cultural dialogue. The author emphasizes the need to combine traditional and interactive forms of training to train officers capable of interacting with different social groups and cultural environments. The basic principles of interactive training are studied, which are key to the development of cultural competence in future military leaders. The article also outlines the prospects for further research in this area, in particular in the context of improving the educational process in military educational institutions.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук