Перегляд за Автор "Stefanova D. R."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування інтересу до математики у дітей-білінгвів(2013) Стефанова Д. Р.; Stefanova D. R.; Рангелова П. П.; Ranhelova P. P.У роботі представлено досвід пробудження інтересу до математики в учнів-ромів шляхом створення відповідних умов, способів і засобів навчання. Невідвідування школи дітьми цієї групи – це явище, яке викликане комплексом причин. Ці причини можна розділити на кілька смислових груп: проблеми навчання, етнічні, сімейні, психологічні причини. Також встановлено, що складний зміст призводить до демотивації учнів, тобто у них немає мотивації, знижена воля, увага, пам’ять, мислення і так далі. З огляду на причини, через які діти-роми кидають школу, следует створити для них відповідні умови для підвищення їх математческих знань, принаймні на середньому рівні навчання. Такими умовами є позитивна мотивація, застосування різноманітних ідей для формування математичної мови і засвоєння математичної символіки, розвиток мислення учнів ромського походження.