Перегляд за Автор "Sorochan Maryna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування готовності до організації навчання дітей із особливими освітніми потребами: методичні та практичні аспекти формування засобами тренінгової програми(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Сорочан Марина; Sorochan MarynaВ статті розглядаються особливості методичних та практичних аспектів формування готовності до організації навчання дітей з особливими освітніми потребами за допомогою тренінгу. Встановлено, що саме тренінг є ефективним засобом рoзвитку професійної ідентичності та професійної компетентності майбутніх вихователів. Визначено принципи проведення тренінгу зі студентами (активності, відкритого зворотного зв’язку, «тут і тепер», довірливості та щирості у спілкуванні, персоніфікації висловлювань, конфіденційності, неприпустимості критики особистості). Тренінгова програма складалася з трьох модулів: «Розуміння інклюзії», «Особистісна готовність та відповідальність», «Практична діяльність». Реалізація якої забезпечує поєднання традиційних технологій та оволодіння методами вирішення квазіпрофесійних завдань на основі активного використання інноваційних технологій. Проведення міні лекцій, майстер класів, мозкових штурмів, ділових та рольових ігор та різних інтерактивних вправ, які імітують майбутню професійну діяльність ставлять студентів у визначену професійну роль, дозволяє їм самостійно i творчо застосовувати набуті компетентності, приймати аргументовані рішення, вчитися брати на себе відповідальність за їх виконання та наслідки, що забезпечувало комплексну підготовку студентів до роботи в умовах інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти.