eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Solohub Oleksandra"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Підготовка педагогічних працівників до використання онлайн-сервісів для формувального оцінювання в умовах упровадження освітніх реформ у базовій школі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Сологуб Олександра; Solohub Oleksandra
    Метою статті є підготовка та представлення навчально-методичних матеріалів щодо шляхів використання педагогічними працівниками інструментів формувального оцінювання засобами онлайн-сервісів в умовах освітніх реформ у базовій школі. Практичне значення дослідження полягає в тому, що автором статті описано моделі використання педагогічними працівниками інструментів формувального оцінювання засобами онлайн-сервісів, а також представлено у вигляді QR-кодів навчальні відеоматеріали, розміщені на авторському каналі YouTube. Перспективи подальших наукових розвідок автор вбачає в підготовці педагогічних працівників базової школи до втілення ідей формувального оцінювання, пошуку його місця в моделі професійної діяльності вчителя.
  • Документ
    Технологія розвитку ІК-компетентності методистів регіональних служб у процесі підвищення кваліфікації
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сологуб Олександра; Solohub Oleksandra
    У статті розкрито структуру технології розвитку ІК-компетентності методистів міських (районних) методичних кабінетів (центрів), працівників методичних служб об'єднаних територіальних громад у процесі підвищення кваліфікації, виокремлено складники технології: концептуальний, цільовий, змістовий, процесуальний, оціночно-рефлексивний. Автор описує мету, обґрунтовує вибір підходів, принципів, змісту, форм, технічних засобів для реалізації технології, висвітлює психофізіологічні умови навчання дорослих слухачів, описує теоретичні та емпіричні методи дослідження, аналізує результати анкетування слухачів у ході експериментальної діяльності, планує подальшу роботу над дослідженням, спрямовану на коригування технології відповідно до результатів моніторингу.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук