Перегляд за Автор "Sokolova E. T."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компетентнісний потенціал технології сіті-квесту в шкільній географічній освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кудирко В. І.; Kudyrko V. I.; Соколова Е. Т.; Sokolova E. T.Мета статті. Стаття присвячена аналізу компетентнісного потенціалу інноваційної технології сіті-квесту, обґрунтуванню доцільності використання технології в шкільній географії з метою розвитку предметних географічних компетентностей. Методи дослідження. Компетентнісний потенціал технології сіті-квесту досліджувався за допомогою загальнонаукових методів (аналізу та синтезу), емпіричних методів (спостереження, порівняння, опитування). Результати дослідження. У процесі дослідження технології був сформований перелік способів дефініювання поняття «сіті-квест», визначені переваги та недоліки впровадження технології під час викладання шкільних географічних курсів, відображена можливість реалізації прикладного компоненту навчання географії засобами квест-технології. Застосування сіті-квестів в освітньому процесі демонструє узагальнений та синтезуючий погляд на світ у широкому міждисциплінарному контексті, посилюється інтегративний потенціал міжпредметних відносин. Технологія сіті-квесту дозволяє активно формувати особистість учня, впливати на нього засобами емоційно забарвленого міжособистісного спілкування. Практичне значення дослідження. Проведене опитування в межах дослідження дає змогу зробити висновок, щодо актуальності тенденції гейміфікації та впровадження квест-технології в освітній процес. В умовах компетентнісного підходу до навчання географії технологія сіті-квесту формує ключові та предметні географічні компетентності, зокрема просторову, картографічну, краєзнавчу. Висновки та перспективи подальших наукових розвідок. Актуальним напрямком подальших наукових досліджень є теоретична розробка технології підготовки вчителів географії до застосування сіті-квестів в освітньому процесі при викладанні шкільних географічних курсів.Документ Розвиток творчих здібностей учнів засобами відеоскрайбінгу на уроках географії(ФОП Цьома С. П., 2020) Соколова Е. Т.; Sokolova E. T.Розглядається механізм запровадження сучасної техніки візуалізації географічної інформації, зокрема відображення динамічних природних явищ, засобами відеоскрайбінгу в освітньому процесі. Визначається важливість розвитку творчого потенціалу учнів, зростання рівня креативності. Запропоновані конкретні інтернет-ресурси, мобільні застосунки та перелік тем, для яких є актуальним моделювання відеоскрайбінгу.