Перегляд за Автор "Sobchenko Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз досвіду роботи використання потенціалу соціальних мереж у реалізації концепції національно-патріотичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Собченко Тетяна; Sobchenko Tetiana; Кін Олена; Kin OlenaУ статті акцентовано увагу на то, що в сучасних умовах протистояння російської агресії, боротьби за територіальну цілісність, національний суверенітет нашої держави особливої актуальності набувають питання посилення національно-патріотичного виховання молодого покоління, формування громадянина та патріота, який зможе обстоювати національні інтереси та цінності та ефективно діяти та працювати в міжнародному ціннісному просторі. Представлено та проаналізовано основні ідеї Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України. Авторами з’ясовано, що в сучасних умовах пріоритетності форматів онлайн-комунікацій серед молоді, важливим засобом інформаційного забезпечення здійснення національно-патріотичного виховання є Інтернет- ресурси, зокрема соціальні мережі. У статі репрезентовано досвід роботи викладачів кафедри освітології та інноваційної педагогіки ХНПУ імені Г. С. Сковороди щодо здійснення національно-патріотичного виховання студентської молоді засобами інтернет-ресурсів. Зокрема, представлено зміст та особливості проведення заходів до Дня науки, який було присвячено 300-річчю від дня народження відомого філософа Г. С. Сковороди: бінарної лекції на тему «Цифрова компетентність майбутнього фахівця», яка супроводжувалася виконанням творчих завдань для здобувачів: «Діджиталізація Г. С. Сковороди» (створення блогу або сторінки Г. С. Сковороди у соціальних мережах Facebook або Instagram). У статті проаналізовано виховне значення проведеного заходу, який сприяв: прояву креативності, творчості, неординарності, талантів здобувачів; імплементації європейських та національних цінностей; заохоченню здобувачів до вивчення творчості Г. C. Сковороди; переосмисленню філософської, творчої спадщини Г. С. Сковороди, його ідей та світогляду. Авторами було доведено, що використання засобів інтернет-комунікації, зокрема cсоціальних мереж має досить потужний потенціал реалізації завдань національно-патріотичного виховання, формування у здобувачів національних почуттів, інтересів та цінностей.Документ Теоретичне обґрунтування дидактичної системи змішаного навчання студентів закладів вищої освіти філологічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Cобченко Тетяна; Sobchenko TetianaМетою статті є теоретичне обґрунтування дидактичної системи змішаного навчання студентів закладів вищої освіти філологічних спеціальностей. Методами дослідження є аналіз педагогічної літератури, систематизація й узагальнення досліджень із проблеми реалізації змішаного навчання здобувачів вищої педагогічної освіти, метод моделювання. Представлено сутність понять «змішане навчання», «система», «педагогічна система», «дидактична система». У статті визначено компонентний склад дидактичної системи змішаного навчання студентів закладів вищої освіти філологічних спеціальностей та виділено концептуально-цільовий, організаційно-проєктувальний, змістово-технологічний та діагностично-результативний блоки, які мають свою структуру. Обґрунтовано системно-синергетичний, особистісно-діяльнісний, компетентнісний, ресурсний, герменевтичний підходи, на яких ґрунтується дидактична система змішаного навчання. Розкрито мету, принципи, педагогічні умови, інструментарій (методи, форми, технології, засоби), критерії та показники рівнів сформованості предметної та цифрової компетентностей, визначено результат. Окреслено перспективи подальших досліджень.